marijke & Susan

Hallo Marijke en Susan, Leuk om (weer) wat van jullie te horen. En hoe is het met jullie, nog niet ingi ? Ik ben nu 5 dagen "overtijd" , maar ik heb nog niet getest. Marijke, jij gaat het zaterdag doen? Ik wil wel maar ben zo bang voor een tereulstelling.. Maaraan de andere kant, het weekend gaan we met een groep vrienden weg en dan drink ik dus niks en leef ik als een "zwangere" terwijl er mischien niks aan de hand is. Of juist wel en dat zou natuurlijk super zijn ! Ik stel het nog even uit. Vandaag stond ik bij de Tp in de rij en daar stond op een stelling een stapel testen... Meenemen .. nee , toch maar niet ..!!
Ik houd jullie op de hoogte, jullie mij ook ? Zou leuk zijn ! Nog even gauw mijn kwaaltjes: gespannen borsten, moe, raar gevoel in de onder buik. Ik voel me echt zwanger, maarja, dat heb ik al eens eerder gedacht..
Succes en groetjes van Lianne.

He Lianne,
Af en toe keek ik al eens of je er was en nu staat er een bericht van je. Ik ben ook nog niet ongi, 3 dagen overtijd. Hoe lang is jouw cyclus? Ik blijf bang zijn dat mijn cyclus langer is geworden sinds vorige maand (5 dagen over tijd). Als dat zo is wordt ik aankomende dagen ongi.
Ik heb vandaag een dubbele test gekocht bij de DA. En i.p.v. zaterdag wil ik eigenlijk donderdag testen. Ik ben nl. vandaag vrij en ben ongeduldig, kan niet echt rustig blijven, ik wil het weten. Want inderdaad, als je niet zwanger bent kun je weer drinken, etc.
Zullen we do. allebei testen? Ben je niet zwanger, kun jij het weekend lekker feesten met je vrienden. Wanneer was je van plan te testen? Ik hoop snel weer iets van je te horen. Vandaag voel ik trouwens helaas niets.
Doei, marijke

Altijd leuk om te zien dat iemand een berichtje voor je geschreven heeft. Toen ik thuis was wilde ik gelijk wel achter de pc springen, maar helaas zijn mijn vriend er al achter. Moest dus even wachten maar nu ben ik aan de beurt. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Vind het wel heel spannend. Ik ben nu 4 dagen overtijd. Ik heb de hele tijd een raar gevoel in mijn onderbuik (nog niet eerder gevoeld). Het lijkt wel of ik de hele dag wel kan eten. Moet ook vaak naar de wc (kan ook komen omdat ik dan bang ben dat ik ongi ben). Maar goed. Jullie hebben allebei nog geen test gedaan. Ik al wel. Baalde echt dat hij negatief was. De nieuwe testen liggen inmiddels al weer in de kast. Nu toch maar een clear blue test gekocht. Huismerk testen zijn waarschijnlijk net zo goed, maar zie iedereen hier over schrijven dus dacht ik dan koop ik die maar. Ik wil donderdag eigenlijk ook wel weer testen(als dat dan nog nodig is). Als de test negatief is dat snap ik echt niet hoe het kan dat ik dan nog niet ongi ben. Hoop echt een + te zien. Vandaag kwam een collega mij vertellen dat ze al drie maanden zwanger was. Aan de ene kant ben ik dan heel blij, maar aan de andere kant wil ik dat ook zo graag zijn. Toch maar een beetje positief blijven denken. Slikken jullie ook elke dag foliumzuur? Hoe lang doen jullie dit al? Hoe oud zijn jullie eigenlijk en is dit voor jullie de eerste keer dat jullie voor een kindje gaan of hebben jullie al meerdere kinderen? Ik ben net 25 jaar. Mijn vriend en ik hebben nog geen kinderen en hebben al 7 en een half jaar een relatie. We zijn deze maand eigenlijk pas weer voor het egie gegaan. Vorig jaar ook al een paar keer, maar toen hadden we even een dipje in onze relatie. Maar nu is alles weer super en willen we het echt heel graag. Ik hoop ook eens wat over jullie te horen. Wel leuk als je een beetje weet met wie je aan het schrijven bent.
Morgen heb ik een gezellig teamuitje, dus die dag vliegt voorbij. Donderdag zijn we alle drie vrij en zal het voor ons dus een lange dag worden (tenzij de testen positief zijn). Ik hoop snel weer van jullie te horen.

Groetjes Susan.

Leuk om weer wat van jullie te horen, ik keek er al naar uit. Raar eigenlijk want ik ken jullie helemaal niet, maar we maken het zelde mee. Ik ben 26 jaar en heb een dochtertje van 17 maanden. Ik heb altijd al heel graag kinderen willen hebben, dus toen we er voor gingen duurde het me allemaal veelste lang en was ik er heel erg mee bezig. Toen ik eindelijk zwanger was kreeg ik na 9 weken een miskraam, heel erg verdrietig was ik, en ik denk er nu nog wel eens aan. Toen we er weer voor mochten gaan was ik dit keer algauw zwanger. Heel spannend en eng, want bij alles wat ik voelde dacht ik dat het weer mis zougaan .. Maar gelukkig, We hebben nu een lieve gezonde meid. Nu we voor een tweede "gaan" dacht ik er minder mee bezig te zijn, maar dat is dus niet zo. elke ongi is een teleurstelling. Had de laatste maanden steeds een cyclus van 20 dagen, en nu dus al 33 dagen .. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik morgen een test ga halen. Morgen avond gaan we al weg ( tot zondag) Dan heb ik zekerheid.
Dus Marijke, ik kan niet gelijk met je testen, had ik anders gedaan hoor.
Als ik dan niet zwanger ben kan ik wat drinken, ik drink bijna nooit maar als je zo'n weekend niks aanraakt krijg je steeds flauwe grappen natuurlijk. en als ik wel ( hoop het !!) zwanger ben dan kan ik er rekening mee houden.
Mijn broeken gaan zo strak zitten ..
Jammer Susan, dat je test negatief was. Nog niet ongi? Ik hoop gauw weer wat van julie te horen. Ik kan hier trouwens niet altijd opkomen. S'avonds is het denk ik erg druk ofzo
Nou, meiden heel veel succes. Ik duim voor jullie. groetjes Lianne

Terug
Bovenaan