Hallo Marijke en Susan, Leuk om (weer) wat van jullie te horen. En hoe is het met jullie, nog niet ingi ? Ik ben nu 5 dagen "overtijd" , maar ik heb nog niet getest. Marijke, jij gaat het zaterdag doen? Ik wil wel maar ben zo bang voor een tereulstelling.. Maaraan de andere kant, het weekend gaan we met een groep vrienden weg en dan drink ik dus niks en leef ik als een "zwangere" terwijl er mischien niks aan de hand is. Of juist wel en dat zou natuurlijk super zijn ! Ik stel het nog even uit. Vandaag stond ik bij de Tp in de rij en daar stond op een stelling een stapel testen... Meenemen .. nee , toch maar niet ..!!
Ik houd jullie op de hoogte, jullie mij ook ? Zou leuk zijn ! Nog even gauw mijn kwaaltjes: gespannen borsten, moe, raar gevoel in de onder buik. Ik voel me echt zwanger, maarja, dat heb ik al eens eerder gedacht..
Succes en groetjes van Lianne.
Ik houd jullie op de hoogte, jullie mij ook ? Zou leuk zijn ! Nog even gauw mijn kwaaltjes: gespannen borsten, moe, raar gevoel in de onder buik. Ik voel me echt zwanger, maarja, dat heb ik al eens eerder gedacht..
Succes en groetjes van Lianne.