marijke en susan

Hallo meiden, ik heb jullie reactie op mijn vorige stukje gelezen en er weer wat onder gezet.

Op aandringen van mijn man heb ik vandaag een test gehaald. Ik kon net niet meer wachten, moest zo nodig plassen en dacht : nu ga ik het doen..
Ik trilde helemaal en ben op bed gaan liggen wachten tot de tijd om was.
Ik kan het niet geloven, maar toch gaf de test het aan : IK BEN ZWANGER !!!
O, wat ben ik blij, maar nu moet ik nog 5 uur wachten voordat ik mijn man het goeie nieuws kan vertelen.. De vorige keer had ik samen met hem de test gedaan. verwachte er nu ook eigenlijk niet zo veel van. En nu was hij er niet bij, jammer !
Ik moest dit nu dus gelijk even kwijt.
Hoe is het met jullie, ook al durven testen? Ik hoop het zelfde goeie nieuws van jullie te horen ! Heel veel sterkte en succes .
Ik ga straks op vakantie, maandag ben ik er weer. Tot dan ?! Hopelijk kunnen we dan samen door naar het zwanger forum. Verder iedereen heel veel succes met alles, ook diegene die al zo lang op dit nieuws hoopt. Dan is het vast even moeilijk als je dit leest. Sterkte.
Dikke kus van Lianne !
 
Hoi Lianne,
Super!!!!
Gefeliciteerd jullie. Wel balen dat nou net je man er niet bij was, het is ook spannend om het aan hem te vertellen. Was je al lang bezig voor kinderen?
Exra genieten van je vakantie en wie weet tot snel op het zwanger forum.

Geniet ervan.
Ank
 
Wat goed, zeg! Gefeliciteerd!
Geniet ervan, ook van je vakantie en wie weet tot op het andere forum.
Ik zat gisteravond erg in de put want ik zag gekleurde afscheiding. Maar het wordt een ongi of niet. Er is nl. geen druppel bloed en het stelt eigenlijk niks voor. Voor mij blijft het dus spannend, ik reken erop van niet.
Van harte meid!
Marijke
 
Meid echt geweldig!!! Wat moet jij vandaag een top dag hebben. Bij mij is het goede nieuws dat ik nog steeds niet ongesteld ben. De testen liggen in de kast maar ik durf gewoon niet meer. Laat ze denk ik nog maar even liggen. Misschien in het weekend, maar misschien ook wel later. Hangt er natuurlijk wel vanaf of het dan nog nodig is. Hoop het echt heel erg. Heb die andere testen natuurlijk wel heel vroeg al gedaan. Lees op verschillende sites dat het kan dat er dan nog niet voldoende HCG in je bloed zit. Ze raden het aan om dan na een week nogmaals te testen. Dat is dus zaterdag. Ja ik hoop het echt dat ik zwanger ben. Zou het echt super vinden. Twee van de drie meiden met wie ik hier schrijf zijn nu al zwanger. Ik wil het ook zo graag. Maar goed. Ben nu elke dag weer heel gelukkig als ik merk dat ik nog steeds niet ongi ben. Is ook een lekker gevoel. Weet niet wanneer ik durf testen. Ik zie het wel even. Jouw'n vakantie kan nu niet meer stuk. Ga je het gelijk aan iedereen vertellen? Zodra ik meer weet schrijf ik jullie dat natuurlijk meteen. Ook als het resultaat anders is als gewenst.
Voor Marijke wil ik zeggen heel veel sterkte in deze spannende periode. We maken nu een beetje hetzelfde mee. We zien anderen zwanger raken maar wij weten nog van niets of moeten straks weer een maandje wachten. Ik hoop echt dat jij ook zwanger zou zijn. En ik natuurlijk ook. Hoop dat je het mij ook zult laten weten wanneer je iets weet. Ik zal voor je duimen!!

Tot snel, groetjes Susan
 
Terug
Bovenaan