@marijke hennekens

hoihoi, beetje brutaal misschien om hier een berichtje te plaatsen haha! ben van het mei-forum.

las net een berichtje van jou bij het novemberforum, jou vader ook manisch depressief? de mijne ook, vandaar dat ik een berichtje plaats voor je, heb eigenlijk nooit met iemand gesproken die ook een vader heeft met deze ziekte en hoe die ermee om gaat. als je er geen behoefte aan hebt, snap ik het best hoor ;)

groetjes babbes86

hallo,

hahaha ik breek ook overal in hoor hahaha, is toch fijn als je ervaringen kunt uitwisselen. of je nu iemand goede raad geeft of je kijkt bij iemand om zelf tips te krijgen :).
ik heb er helemaal geen problemen mee om over mijn vader te praten, laat maar weten wat je precies wilt weten.

groetjes marijke

ja doe ik stiekum ook hoor hahaha!

ben gewoon benieuwd naar hoe jij ermee omgaat, en hoe je vader zelf met z'n ziekte omgaat, of hij er veel last van heeft en wat voor effect het op jou heeft.

mijn vader is toen hij weg is gegaan bij mijn moeder, helemaal afgegleden tot een dieptepunt waar hij nu nog steeds hangt eigenlijk. hij gebruikte toendertijd veel drugs (hij is altijd al verslaafd geweest) en nu drinkt ie ontzettend veel. het is een ontzettend lang verhaal, misschien een keertje emailen?

is idd een goed idee om even te mailen denk. mijn mailadres is marijkehennekens@hotmail.com
is natuulijk best persoonlijk.
hopelijk hoor ik snel van je:)!!
groetjes!!!

Terug
Bovenaan