@marijke

Helaas ik vloei nog steeds... Ik denk dat ik het kwijt ben, de vk zegt dat ik nog 3 weken moet wachten voor ze iets kunnen zien.... Ben er wel heel verdrietig om, maar ik ben wel blij dat het zo vroeg is gebeurd. Ik ben van plan om te gaan testen zodra ik niet meer vloei. Hopenlijk heb ik dan een beetje meer duidelijkheid.

Het is wel raar vloeien hoor, het is namelijk de hele tijd helder rood bloed, wel met stukjes hoor, maar "normaal" als ik ongi ben dan is het bloed donkerder...

Ik weet het dus niet... maar ik heb nog een beetje hoop...

afwachten dus..

Lief dat jullie aan me denken!! Bedankt!!

Gr. Marijke

Tjee... 3 weken!!! das wel heel lang zeg. heb je ook pijn in je buik of pijn gehad? krampen?

Wat een akelig idee die onzekerheid zeg.

wens je heel veel sterkte.

X

Hey,

Ja ik had een druk in mijn buik de hele tijd, maar die is nu weg...

Volgende week gaan we een week weg, dat scheelt wel iets... daarna wil ik testen.

Bedankt!!!

hoihoi

wat ik al zei bij "zwanger zijn" forum...ik vind t zoooo raar dat je ondanks t vloeien zoooo lang moet wachten...

5 weken ben je toch??ik heb ook een echo gehad met 5 weken, en toen was er echt wel iets te zien, heel duidelijk is t niet, maar je ziet duidelijk of je een gevuld zakje ziet, of niet...

ik zou gewoon ff doorzeuren, en zeggen dat je er op staat, dat je een controlle wil..je hebt er gewoon recht op, volgens mij..

ik verlies vanaf 5 weken ook bloed, wel is waar donker( vlokkerig) en soms wel ligt gekleurd, en ondertussen zit ik 2 weken thuis met "rust" omdat er een ader in mijn baarmoeder "kapot" is...daardoor moest is rust nemen, zodat dat kon helen...

ik blijf het belachelijk vinden, dat jou VK je 3weken rond laat lopen met deze onzekerheid, of het nou wel fout is of dat t gewoon goed is...duidelijkheid is t belangrijkste..stress/onzekerheid/zorgen in je hoofd....daar word t iig niet beter op...

sterkte..en ik hoop dat t alsnog goed komt

xxx hilmar( dec mama's )

Oh Marijke wat een naar nieuws!
Ik zou ook zeker aandringen op een echo!!!
Dat kunnen ze toch niet laten wachten???? Zeker geen drie weken meer??

Ik hoop voor jou dat dit een goed einde mag hebben!
Veel sterkte!

Pff wat naar allemaal.
Moet er niet aandenken dat je zo lang in die onzekerheid moet zitten.

heel veel strekte meid.

Bij mij gelukkig geen bloedverlies meer gehad. ik mag nu twee weken eerder komen gelukkig. dus hopelijk zit het goed.

zal gewoon blijven aandringen. dan kan jij misschien wel eerder komen ook.

sterkte liefs Renske

Terug
Bovenaan