Hoi meiden pf stom forum had gister dus een heeeeeeeeeeel berricht naar jullie geschreven en die is dus niet geplaats.
Marina als je het niet vertrouwd met daniel en zijn gedrag zal ik je gevoel volgen en kijken wat ze kunnen doen. het si al super goed dat je naar het opvoedspreekuur gaat want sommige kindjes hebben gewoon wat extra begeleiding nodig en dan hoefd er niet meteen sprake te zijn van een gedrag stoornis.succes en als je vragen hebt kan je los branden. p.s hoe is het nu meet daniel en zijn hoofdje, wat een schrik zeg.
@Hannah ik heb best wel wat vragen en als je wilt/kan kan je antwoord geven hierop.
-Mijn man is vooral benieuwd wat ons in de toekomst staat te wachten.
-Hoe gaan anderen/familie ermee om.
-Hoe oud was hij toen jullie het ontdekten en hoe?
-Gebuikt hij medicijnen
-hebben jullie speciale cursus/begeleiding gehad of wilden jullie dit niet.
-Neem aan dat hij een KGB heefd wat kan je hiermee allemaal mee doen ?
_en vooral hoe is het nu met jezelf en toen der tijd, hoe kwam je de dagen door want het is zo herkenbaar wat je zij. het is vaak overleven en kijken hoe je op een leuke en redelijke ontspannen manier de dag door kan komen.
-Hoe gaan ze zusjes nu met hem om en weet/beseft hij dat hij anders is.
bedankt als je ze wilt/kan antwoorden.
liefs van Mariska
Marina als je het niet vertrouwd met daniel en zijn gedrag zal ik je gevoel volgen en kijken wat ze kunnen doen. het si al super goed dat je naar het opvoedspreekuur gaat want sommige kindjes hebben gewoon wat extra begeleiding nodig en dan hoefd er niet meteen sprake te zijn van een gedrag stoornis.succes en als je vragen hebt kan je los branden. p.s hoe is het nu meet daniel en zijn hoofdje, wat een schrik zeg.
@Hannah ik heb best wel wat vragen en als je wilt/kan kan je antwoord geven hierop.
-Mijn man is vooral benieuwd wat ons in de toekomst staat te wachten.
-Hoe gaan anderen/familie ermee om.
-Hoe oud was hij toen jullie het ontdekten en hoe?
-Gebuikt hij medicijnen
-hebben jullie speciale cursus/begeleiding gehad of wilden jullie dit niet.
-Neem aan dat hij een KGB heefd wat kan je hiermee allemaal mee doen ?
_en vooral hoe is het nu met jezelf en toen der tijd, hoe kwam je de dagen door want het is zo herkenbaar wat je zij. het is vaak overleven en kijken hoe je op een leuke en redelijke ontspannen manier de dag door kan komen.
-Hoe gaan ze zusjes nu met hem om en weet/beseft hij dat hij anders is.
bedankt als je ze wilt/kan antwoorden.
liefs van Mariska