@Marina

Hoi Marina, las in een ander topic dat je iets tegen zonne-allergie meeneemt. Urtizon ofzoiets? Dat werkt goed???? Ben heel benieuwd.
Een van m'n dochtertjes, Isa, ze is 7 jaar, heeft dit jaar zo'n uitslag op haar handen en armen en gezicht als de zon heeft geschenen (rode jeukende bultjes) en ik was dus al wat op zoek naar een goed middeltje. Maar jij beveelt dit dus aan? Weet je toevallig of het ook geschikt is voor kinderen?
Thanks alvast! Hannah

Hoi hannah,

Het is voor kids boven 12 en volwassenen, maar het is homeopatisch, misschien even bij de huisarts navragen of het ook voor je dochtertje mag?

het heet urtizon en is gewoon bij een kruidvat, da e.d. verkrijgbaar.
Het is voor huidirritatie, zonnebrand, jeuk en ter verlichting van de symptomen van (allergisch) eczeem.
Het is uitsluitend gebaseerd op homeopathie.

Zelf vind ik het echt een topmiddel, als je maar trouw neemt dan verschijnen nog wel wat irritatie want om dat te voorkomen draag ik gewoon lange mouwen en een legging bijv... of gewoon lange broek, maar als je jeuk hebt gaat de jeuk wel sneller weg.

Suc6 in de zoektocht,
trouwens mn zusje had het al vanaf heel jong en die heeft tabletjes van de huisarts gehad... wat dat precies was weet ik niet meer,

liefs marina

Terug
Bovenaan