Marina03

hallo medemama van een Janneke hihi

met ons gaat het goed hoor, bij een 2de is alles vertrouwder en gaat het allemaal wat makkelijker, bij de eerste ben je eerder in twijfel maar bij een 2de vertrouw je duidelijk beter op je gevoel....
toen jullie Janneke geboren werd heb ik nog gedacht...stel dat wij ook een meid krijgen dan zijn er 2 Janneke's.
we hebben er veel complimenten over gehad, iedereen vind het een leuke ouderwetse maar eigentijdse naam. en als ik kijk naar Janneke kan ik me geen andere naam bedenken, ze is een Janneke net zoals Daniëlle een echte Daniëlle is..(hoop dat je snapt wat ik bedoel)
als je meer foto's wilt zien van onze Janneke en je hebt hyves dan kun je me altijd toevoegen (http://veroniquevandecruijs.hyve.nl/)

Groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Hoi Veronique,

Gelukkig dat het goed gaat! Inderdaad lijkt  het me met een tweede makkelijker.
Ik ga nogal eens kijken hoor of het daar boven in het bedje nog goed gaat!
Ik heb ook heel veel complimentjes gehad over de naam Janneke. Leuk hè .

Janneke komt 1x 's nachts, ben benieuwd wanneer ze doorgaat.. Maar het is ook wel weer lekker hoor, even knuffelen, zo'n warm lijfje tegen je aan in bed .

Ik zal ook eens naar zo'n kussen kijken op internet, voor die voorkeurshouding.
Heb ook al een puckababy gekocht i.v.m. het maaien van d'r armen. Ze hield zichzelf
wakker hierdoor.

Groetjes Marina

* ja leuk Leeuwtje als het een meisje was geweest, had het al een keer gelezen dat je het dan Janneke zou noemen.

Terug
Bovenaan