@Maris (mariska1980)

A

Anoniem

Guest
Hey meis,

Las net op je hyves dat Feline weer slecht hefet geslapen.
Hoe gaat het nu over het algemeen? Want Rik heeft dus ook die fase nu al 2 weken. Poeh je raakt doodop en dan ben jij nog es zwanger ook!!
Rik slaapt heel onrustig en wordt veel huilend en hysterisch wakker de laatste tijd en dat heeft hij dus nooit gehad. Ik denk zelf dat er een HOOP kiezen dwars zitten, want toenstraks met een koekje eten riep ie allemaal auw auw auw en ik vroeg heb je auw aan je tandjes en hij antwoorde ja....dus weet het ook neit. Ik kan me in ieder geval goed inleven hoe het nu bij jou is.

Hoop dat ze al lekker in slaap is gevallen!

liefs Saskia

He Sas,

Tussen de middag 1 uur gekrijst! En nu net 3 kwartier voor ze sliep....alleen maar gekrijst.
Ze is ook steeds heel vroeg wakker. Maandag om 5 uur al en op het KDV om 9 uur in de kinderstoel viel ze in slaap... Dus toen hebben ze haar op bed gelegd en om 11 uur wakker gemaakt. En toen heeft ze verder die dag niet meer geslapen. Was dus gisteren ook drama met naar bed brengen.
Feline heeft het toen 6 weken gehad, echt elke nacht. Toen 1 week goed en daarna weer kwakkelend en nu dus al 3 dagen slechter..
En geen idee of het door kiezen komt, ze moet er nog wel 4 krijgen...
Zwanger of niet, het is gewoon retezwaar... hahaha En ik moet nog 3 weken werken en heb ook extra stress nu (faillisement Dennis zijn werk, zijn nu nog bezig met overname, hopelijk lukt dat)
En inderdaad dat drama met heel hysterisch huilen heeft Feline ook, misschien dromen of zo denk ik.

Als ze later gaan trouwen en kindjes krijgen dan pakken die kindjes ze wel terug! hahahhaa

liefs Maris

Hier nog zo een, zal wel aan de leeftijd liggen denk ik dan maar. Met het slapen tussen de middag doet hij eerst heel dramatisch om daarna dan wel gewoon 4 uur   te liggen slapen. Hij is echt rete chagerijnig en zegt op alles nee of loopt met zijn hoofd te schudden. Vooral papamoet het ontgelden die mag niet eens meer in zijn buurt komen want dan wordtlevi al hysterisch, alleen mama is nog maar goed (erg vermoeiend).

We kwamen er met avondeten achter dat het wsl zijn kiezen zijn. Hij heeft altijd alheel veellast met tanden en kiezen krijgen en zit zo hard op zijn speen te kauwen ergens achter in zijn mond dat je continu dat irritante gepiep/geknars hoort. Hijprobeert ook met zijn vingers geloof ik zijn keelamandel te verwijderen dus het zullen wel dekiezen zijn.
Hopelijk komen ze snel door en wordt hij weer het vrolijke mannetje dat hij normaalaltijd is.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan