Marisa hoe is het?

Hoi Marisa,

Hoe gaat het met jullie? Al bijgekomen van de eerste heftige periode na Sander zijn geboorte?
En hoe vindt Lotte haar kleine broertje?

Hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie heerlijk aan het genieten zijn.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Hier gaat het redelijk. We zijn nog veel bezig geweest met Sander. Hij was (en is nu nog wel regelmatig) erg onrustig. Een groot deel van het probleem lag bij de voeding. Hij heeft heel veel honger, groeit ook als een gek. Hij groeide de eerste weken gemiddeld 370 gram per week.

We zijn van volledige bv naar grotendeels kv en beetje bv uit de fles gegaan. Ben ook bij een lactatiekundige geweest. Sanders onderkaak staat naar achteren en heeft korte kaakspieren (net als ik) en kan daardoor de borst niet goed pakken. Jammer van de borstvoeding, maar goed, hij krijgt nog een gedeelte via de fles. Maar valt wel tegen als 'langvoedster', Lotte kreeg 16 maande bv en had er niet bij stillgestaan dat het wel eens ander kon gaan deze keer.

Hoe is het bij jou? Echt heftig twee van die ukkies, he? Je blijft maar doorrennen de hele dag. Je mag me ook mailen hoor, je hebt mijn emailadres! Toch?

Groetjes Marisa

Hoi Marisa,

Wel jammer dat het zo is gelopen en Sander nog zo onrustig is.
Zo dan groeit hij inderdaad hard zeg! Gijs 800-1000 gram in 4 weken.

Jammer dat de borstvoeding niet goed gaat, zeker omdat je je er toch op instelt.
Ik ben vandaag begonnen met afbouwen, ik ben zo ontzettend moe, vooral omdat hij 's nachts 2 of 3 keer komt!

En het is inderdaad erg druk, momenteel door slaapgebrek helemaal. Alles is te veel... Maar moet zeggen dat ik hoop dat het nu beter wordt omdat Gijs dan misschien lekker doorslaapt ipv 3 keer eten 's nachts.

Je e-mailadres heb ik niet meer, want ik ben zo stom geweest om al mijn e-mail te wissen. En ik sla nooit e-mailadressen op.
Wil je mij een e-mail sturen? Heb je trouwens ook hyves? Is nog makkelijker.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan