@Marisa

Hoi Mariska,

Wat lief dat je me een berichtje stuurt! Ik ben wel regelmatig op het forum, maar ik post niet zoveel.

Dank je voor de felicitaties. Ik vind het erg onwerkelijk hoor, maar we zijn heel blij! Ik ben nu 7 weken zwanger, erg pril nog. A.s. maandag voor het eerst naar de vk. Hoe ver ben jij intussen?

Ik voel me wel goed. Wel erg moe en regelmatig misselijk. Vooral heel erg koud. Maar ik heb het er allemaal voor over hoor. Hoe voel jij je?

Ik ben trouwens nog steeds aan het rondkijken naar een Feline beeldje. Ik ben je niet vergeten!

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Spannend dat je maandag voor het eerst naar de verloskundige gaat! Voel je je verder wel goed?
En dat onwerkelijke had ik ook wel in het begin.
Ik ben as maandag al weer 23 weken, dus ruim over de helft! Voel me wel goed, wel last van mijn ischeas (geen idee hoe ik het moet schrijven). Misselijkheid is gelukkig over en het is een jongen (had je misschien al gelezen op andere forum)

Lief dat je nog steeds naar een beeldje uitkijkt. Het is moeilijk te vinden.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

23 wkn al weer! Wat gaat de tijd snel, voor m'n gevoel heb je nog maar net aangekondigd zwanger te zijn. En een jongen, wat leuk! Had ik nog niet gelezen. Gefeliciteerd hoor!

Voor ons maakt het niet veel uit wat het wordt, maar we willen het wel graag weten! Een zusje is voor Lotte misschien leuker (ik zie aan mijn zus en haar twee dochters dat een zussenband toch heel anders is dan broer-zus), maar voor Gilles zou ik een jongen misschien leuker vinden. Mannen willen volgens mij toch stiekem graag een zoon.

Lukt het een beetje met de inrichting van het kamertje en dat soort dingen?

Groetjes, Marisa
Ps, misschien handiger om te mailen? miss_janet07@hotmail.com

Terug
Bovenaan