@ Mariska 1980

Hier gaat alles wel redelijk goed. Ik heb alleen afgelopen zaterdag een ongeluk(je) gehad.  Gilles en ik stapten ons bed uit. Ik had de dag ervoor gestreken en de strijkplank en strijkijzer stonden voor de kledingkast. Ik schoof de plank opzij om in de kast te kunnen en het strijkijzer raakte uit balans en viel bovenop m'n voet / teen.

Ik 'auw auw' en Gilles kwam aanrennen. Aan zijn reactie kon ik zien dat het niet zomaar gekneusd was. De nagel van mijn grote teen lag duidelijk helemaal los en ik liet een spoortje bloed achter op de vloerbedekking.  
Ik ben op de grond gaan liggen met een handdoek onder mijn voet en Gilles is zichzelf en Lotte toen snel gaan aankleden. Opa en oma gebeld of die snel wilden komen oppassen. Om 9.20 zaten we dus op de eerste hulp van het ziekenhuis.

Ik zit nu dus met m'n voet in het verband, het heelt maar heel langzaam. Ik kan de deur niet uit en Lotte en ik vervelen ons af en toe. Ik heb dus weinig 'tijd' om uitgebreid bij de zwangerschap stil te staan en het lijkt wel of ik momenteel minder zwangerschapsklachten heb. Blijkbaar kan je lichaam maar een zere plek tegelijk aan. Wat dat betreft heb ik me qua zwangerschap al in tijden niet zo goed gevoeld.

Hoe is het bij jou? Alles nog rustig? Moet zo langzamerhand wel zwaar worden, he?

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Er gebeurt nooit iets en als je zwanger bent trek je het aan om te vallen of zo...
Hoe gaat het met de pijn, is dat te doen?
Wel fijn dat de zwangerschapskwaaltjes minder zijn!
hahaha
Gisteren hele dag door weeen af en aan. Wel lichte weeen zonder regelmaat, maar toch. Ik ben het nu al wel zat, maar het kan nog wel 4 weken duren, dus ik hoop maar niet te veel dat hij snel geboren wordt.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Sorry voor de late reactie, erg druk geweest zo vlak voor het weekend. We (Gilles en ik)  zijn zaterdag (weer) naar Tarzan geweest, volgens mij ben jij ook actief op de musicalforums, toch?

Met mijn voet gaat het wel goed. Het grootste gedeelte is nu redelijk dicht, maar mijn teen en voet zijn wel gekneusd en daar heb ik eigenlijk momenteel meer last van. Niet teveel lopen nog dus.

Vervelend dat je al zoveel last hebt van weeen. Moet je ze echt al wegpuffen of zijn het meer pijnlijke harde buiken die wel te doen zijn? En hoe gaat dat als je samen met Feline bent?

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,
Leuk dat je weer naar Tarzan bent geweest! Ik ben zelf nog nooit naar een musical geweest hoor en ook niet actief op forums. Ja Lion King had ik wel naar toe gewild, maar er komt vast wel een mooie musical waar ik een keer heen ga.

Vervelend dat je nog niet veel kan lopen, wel fijn dat het bijna helemaal dicht is!

Nee nog niet wegpuffen, is echt voorweeen en harde buiken. Ik moet deze week naar de gynaecoloog dus zal het wel aangeven. Het wordt nu echt erg zwaar. Dennis is aankomende week nog thuis, maar maandag 16 maart gaat hij beginnen met zijn nieuwe baan! Dus we hopen eigenlijk dat hij voor die tijd besluit om geboren te worden!
Maar goed we hebben er niks over te zeggen natuurlijk.
En alleen met Feline gaat wel goed, al is ze wel heel aanhankelijk naar mij toe
Dat is soms wel erg vermoeiend.
Lotte zal er misschien ook wel last van krijgen als je straks al wat verder bent in je zwangerschap.

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Wat grappig: Op de een van de musicalforums zit ook iemand die zich Mariska1980 noemt. Wel toevallig dat jullie dezelfde naam gebruiken. :)

Wel vervelend hoor, die harde buiken en voorweeen. Ik heb er bij Lotte eigenlijk geen last van gehad. Een nachtje wat voorweeen gehad en de laatste twee avonden wat harde buiken die om de vijf minuten kwamen. Ze zeggen dat het bij een tweede allemaal wat heftiger kan verlopen op het einde. Ik hou mijn hart er ook een beetje voor vast.

Maar ja, we moeten er toch even doorheen. Kan me voorstellen dat Feline ook merkt dat je minder met haar kan spelen en zo. Ik heb dat nu tijdelijk door m'n teen, maar merk dat Lotte dat ook helemaal niet leuk vindt. Ik ben erg benieuwd hoe het bij ons gaat verlopen. Voor jou zit het er in ieder geval al weer 'bijna' op.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan