@ Mariska 2005

A

Anoniem

Guest

hey Mariska, HAfida ;-)

ik heb t allemaal gevonden hoor.....
leuk dat ze hier zoveel praten over alles voel me er nu al thuis :D
leuk dat ik met zoveel meiden kan praten hier over van alles....
maar zag dat je 21 ben heb je al een kindje of wordt dit ook je eerste
wil je wel beter leren kennen lijkt me leuk

groetjes Mariette(jet)

hoi (jet) mariette gelukkig heb je het gevonden ja het is zeker leuk deze site je kan over alles mee praten en wat je dwars zit kan je hier kwijt...ik wil je ook beter leren kennen..zou ik ook heel leuk vinden ik hoor van je groetjes mariska

oh sorry vergeten nog bij te zetten.ja heb 2 kinderen en ben 21 jaar oud en we gaan voor de derde groetjes maris

zo al 2 kinderen dan was je er ook best wel vroeg bij zeg... hoe oud zijn je kids??

Jongen meisje??? en wat doe je zo in het dagelijks leven erbij dan werk je of ben je
full-time huismama???

xxx Mariette

hoi marriette..ja ik was er idd vroeg bij..en vindt het heerlijk met de kinderen  me dochter is 2 en half jaar oud en me zoon 10 maanden groetjes maris

heb ene jongen en een meid en ben fulltime mama en jij?? groetjes maris

Leuk leuk leuk zeg een jongen en een meid dus helemaal kompleet, me schoonzus had het ook een jongen en een meid en de jongen lijkt op me broer meisje op me schoonzus en nu heeft ze een mengeling :D erg leuk hahaha....

waar kom je vandaan??? leuk dat ik zo zie dat er gewoon al heel veel leeftijdsgenoten
zwanger zijn kinderen hebben mijn vriendin is 20 en die heeft er ook al 2....

Nu ik nog   hahaha

hoi mariette....ja is idd zeker leuk..me dochter lijkt op der vader en me zoon op mij...echt zo leuk  ja me vriendin die is nu 22 en heeft ook 2 kinderen 2 meiden en die ouste is 5 en die jongste die wordt 2..is echt heel leuk om zulke leeftijdsgenoten te kletsen dan kan je van elkaar zien hoe de kinderen opgroeien en ervaringen uitwisselen echt geweldig..ik duim echt voor je dat het deze maand RAAK is!!!!!DUIM DUIM DUIM DUIM   gr maris

Terug
Bovenaan