Mariska

Hoi Mariska,

Goed plan, het lijstje op chronologische volgorde!
Ik zag dat jij al 5 IUI's achter de rug hebt! En overmorgen al de intake voor IVF, spannend!!

Ik ben heel benieuwd wat dat inhoudt, heb zelf de intake staan op 24 aug.
In welk zkh kun jij/jullie terecht?
Ik ben benieuwd of je ook op een wachtlijst komt. Ik weet voor ons dat we min. 5 mnd. moeten wachten :(
Maar hopelijk pakt het positief uit.
Zou leuk zijn als we samen op gaan!

Hou je me op de hoogte hoe het wo. is gegaan?!

Wens jullie veel suc6/sterkte,
lfs. Suus

Hoi Suus,

Ik weet niet of het een intake is, maar ik wil weten wat we hierna gaan doen. Ik heb al gehoord dat het IVF wordt, er is namelijk niets anders. Ik weet ook niet of ik die 6e poging nog moet doen. Deze maand ging door mijn vakantie verloren. Ik hoor het woensdag wel.
In principe zou ik geen wachttijd hebben, zei de arts-assistent de laatste keer bij de IUI. De wachttijd die je hebt wordt veroorzaakt door het beginnen met de medicatie. Ach we zien het wel.
Ik krijg de IVF gewoon in het ziekenhuis waar ik loop. Alleen het labwerk wordt in een ander ziekenhuis in Rotterdam gedaan.

Groetjes MariskaV

Hoi Mariska,

Zo te lezen is het een regulier gesprek met je gyn. want een intake moet je dan wrsch. hierna aanvragen.
Daartussen zat bij ons maarliefst alleen al 2 mnd. :(
Hopelijk gaat dat bij jou sneller!

Wij moeten daarvoor naar het UMC en op die site stond dat er een min. wachttijd is van 5 mnd., maar misschien valt het in de intake wel reuzemee en krijgen we voorrang, I hope so!

Ik begrijp dat je niet zo'n haast hebt?
Is er bij jou een reden gevonden waarom het niet wil lukken?

Lees je weer.
groetjes Suus

Terug
Bovenaan