@ Mariska

We hebben een heel fijn gesprek gehad met de VK en die zag meteen dat het foute boel was en ik totaal op was. Bloeddruk vind ze ook erg vreemd schommelt enorm van hoog naar heel laag. Wat laat zien dat ik op ben. baby is gelukkig ingedaald maar helaas wilden ze geen inwendig onderzoekje doen ivm infectie gevaar (onzin vond ik met bijna 37 weken). Maar ze zij wel dat als ik geen ontsluiting heb ze daar ook weer middeltjes voor hebben maar dat ik niet moet verwachten dan diezelfde dag te bevallen. Kan me allemaal niets schelen als ze me maar gaan helpen het op te starten. Dus maandag hebben we een afspraak met gynecoloog en die moet de echte beslissing nemen. Nu krijgen we een hele aardige gynecoloog en de VK wil ook nog voor me klaar staan dus grote kans dat ik volgende week ingeleid wordt. Verder verlies ik nog steeds elke dag delen van mijn slijmprop met soms wat donker bloed erbij en dat moet toch duiden op een beetje ontstuiting.

VK zij ook nog dat je vaak met 2e begint met 2 cm ontsluiting al(bij zieg\fjon ha dik met 37 weken 1 cm), dus het zal me vies tegen vallen als maandag blijkt dat ik geen ontsluiting heb of verweekt ben. Maar soms kan lichaam raar doen. Dus maandag hebben we het verlossende antwoord we gaan vechten voor de inleiding want ik ben echt te ziek voor woorden.

Liefs van Mariska en maandag hoorden jullie meer.

hey Mariska,

Wat een hoopvol nieuws!!! Ik kan me niet voorstellen dat ze je maandag zomaar weer naar huis sturen.
Spannend hoor, misschien zijn dit wel de laaste daagjes!!!! Ik hoop het zo voor je.

Laat je maandag even weten hoe het is gegaan?! Tenzij je dan je ukkie al in je armen hebt of bezig bent met bevallen nauurlijk ;o)

Succes!

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan