Super dat ie steeds beter gaat praten. Aan de kleine vooruitgangetjes moet je je maar vasthouden. Ik weet helaas hoe vakanties erin kunnen hakken. Ben ook een keertje zwaar aangeslagen teruggekomen van een vakantie in Turkije, was helemaal stuk daarna. De dag van thuiskomst zat ik nog bij de huisarts, jankend en wel: zo gaat het niet langer....... Wat een ontspannen vakantie moest zijn, was toch wel heeeeel erg hard werken om alles een beetje in de hand te houden en zelf niet helemaal tot waanzin te worden gedreven :-(
Nu, jaren later, gaan de vakanties echt veel beter; hij wordt groter, je kunt alles met hem bespreken en soms helpt een schema (die hij zelf maakt) om zijn gedachten en indrukken wat te structureren. Want die wereld is gewoon heel verwarrend en groot voor onze kids......
En inderdaad, als ze dan weer thuis zijn, heb je dagen, zo niet weken, nodig om weer in het ritme te komen. Moeilijk voor te stellen als je er niet midden in zit, maar behoorlijk lastig als je er zelf een weg in moet vinden. Succes, sterkte, hoop dat 6 augustus wat meer duidelijkheid gaat brengen. Wat denk je zelf? Hoe gaat het nu met de peuterschool / medisch kinderdagverblijf? Weet niet of ik wat heb gemist, maar heb het nog niet gelezen dacht ik.