@ Mariska

He Mariska,
Hoe is het nu met Zifjon ? Heb je inmiddels al meer duidelijkheid over de diagnose ? Het kan best dat ik iets gemist heb hoor, ik ben een tijd niet veel op het forum geweest. Maar toen ik net je topic las over de kilo's, dacht ik': 'gelijk maar even vragen "
Liefs, Sophie

Hoi Sophie,

We hebben gister post gekregen van het Triversum. We hebben een afspraak op 6 augustus gekregen voor het totale onderzoek. Dit is van 08.30-11.30 erg lang dus. Ben benieuwd hoe Zifjon dit vol houdt :) volgens mij maakt hij die pschygoloog helemaal gek. Een maand later moeten we terug komen om de uitslag te bespreken en is de officele diagnose gesteld.

We zijn twee weken op vakantie geweest en afgelopen weekend terug gekomen. Het was echt een rampen vakantie want Zifjon en Zilvian waren allebij totaal van slag. Zifjon was echt onhandelbaar en het was ook nog rot weer. Nu thuis is er geen land met hem te bezeilen en is het een paar weken nog afzien voordat hij weer in ritme is. Gelukkig komt morgen de thuis hulp want ik kan wel wat tips krijgen. Verder laat al dit maar weer zien dat mijn mannetje iets extra's heeft.

Bedankt dat je ernaar vroeg, maar die medische molen duurt lang. Verder blijven we hoopvol en genieten we van elke vooruitgang. Want hij gaat nu eindelijk een beetje goed praten (hij is 2,5).

Liefs van Mariska

Super dat ie steeds beter gaat praten. Aan de kleine vooruitgangetjes moet je je maar vasthouden. Ik weet helaas hoe vakanties erin kunnen hakken. Ben ook een keertje zwaar aangeslagen teruggekomen van een vakantie in Turkije, was helemaal stuk daarna. De dag van thuiskomst zat ik nog bij de huisarts, jankend en wel: zo gaat het niet langer....... Wat een ontspannen vakantie moest zijn, was toch wel heeeeel erg hard werken om alles een beetje in de hand te houden en zelf niet helemaal tot waanzin te worden gedreven :-(
Nu, jaren later, gaan de vakanties echt veel beter; hij wordt groter, je kunt alles met hem bespreken en soms helpt een schema (die hij zelf maakt) om zijn gedachten en indrukken wat te structureren. Want die wereld is gewoon heel verwarrend en groot voor onze kids......
En inderdaad, als ze dan weer thuis zijn, heb je dagen, zo niet weken, nodig om weer in het ritme te komen. Moeilijk voor te stellen als je er niet midden in zit, maar behoorlijk lastig als je er zelf een weg in moet vinden. Succes, sterkte, hoop dat 6 augustus wat meer duidelijkheid gaat brengen. Wat denk je zelf? Hoe gaat het nu met de peuterschool / medisch kinderdagverblijf? Weet niet of ik wat heb gemist, maar heb het nog niet gelezen dacht ik.

We zitten druk in de molen nu voor een medisch kinderdagverblijf want de psz is echt een ramp. Hij gaat er nu niet meer naar toe en we zien wel of dit ooit nog gaat lukken (denk zelf van niet). Verder is het echt heel erg zwaar deze dagen want Zifjon is niet te houden. ben bekaf en ook ik denk er over na om naar de huisarts te gaan voor wat kalmerings pilletjes :) want mijn tax heb ik zo nu en dan toch echt wel bereikt. bedankt hannah voor je goede toekomst blik we hopen dat het inderdaad steeds beter mag gaan. nu nog ff de diagnose en dan zijn we een stap dichterbij extra hulp.

liefs van mariska

Terug
Bovenaan