@mariska1980

A

Anoniem

Guest
He Mariska

Hoe gaat het met de voorbereidingen voor het verhuizen, was benieuwd hoe het ging?
Jullie krijgen in mei toch de sleutel van het andere huis?
Moeten jullie nog veel doen in het nieuwe huisje, of valt het allemaal wel mee?

Nou nog veel succes met de voorbereidingen!!!!

X Naomi X

He Naomi,

Lief dat je er naar vraagt. Ik word af en toe gillend gek. Ik moet echt nog heel veel doen. Ben al wel begonnen met inpakken. Maar moet toch nog spullen uitzoeken en weggooien.
Verder heb ik toevallig deze weken heel veel afspraken staan, dus het gaat lekker hahha.
Daarbij hebben we straks bijna niemand die mee kan helpen verhuizen en een verhuisbedrijf is niet te betalen, dus dat wordt heel erg hard werken. Gelukkig wel een vrachtwagen geregeld door mijn vader, dus dat is wel lekker.
In het nieuwe huis gaan we alleen schoonmaken en dan gaan we steeds wat dingen doen die we willen veranderen. En de kamer waar Feline gaat slapen is met heel veel roze, dus dat is voor nu ook goed. Wil het uiteraard wel een keer veranderen, want vind het zelf veel te leuk om te doen.

Nou heel verhaal maar goed.

liefs Maris

He Maris

Kan me erg goed voorstellen dat je soms helemaal gek wordt!!!!!
Wat je in al die jaren voor een spullen verzameld, daar wordt je niet goed van.
Inderdaad veel dingen gewoon weg doen, die je al jaren niet meer heb gezien.

Ik wil je best komen helpen woor!!!!!
Ja zo'n verhuisbedrijf is echt heeeel duur.
Jammer dat er weinig mensen kunnen helpen, iedereen is ook zo druk!!!!

Leuk is dat altijd om alles naar je eigen smaak te maken, vooral de kinderkamers.
Dus de kamer van Feline is lekker roze, echt een meiden kamer.
Wij gaan binnenkort de andere slaapkamer voor Maud behangen en verven, ook echt een meidenkamer van maken. Nu al zin in!!!!!!

Nou meid als je het even niet meer ziet zitten kan je altijd hier terecht he!!! Bij al je forumvriendinnen.

Veel succes he!!! toi toi toi

Liefs Naomi

Hoi Naomi,

Veel spullen, zeker weten (en dat in een 2 kamerappartement hahaha)
We gaan er gewoon hard tegenaan en dan komt het wel goed!
We laten Feline haar eigen spullen verhuizen ;-)

liefs Maris

Terug
Bovenaan