@ Mariska1980

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik las net over je 'probleempje' dat Feline niet los durft te lopen. Ik zet probleempje tussen aanhalingstekens, want een echt probleem is het natuurlijk niet. Mijn dochter was 18 maanden toen ze voor het eerst los liep en die heeft er verder ook niks aan over gehouden.
Ik dwaal af....
Ik durfde vroeger ook alleen maar aan de vingers van mijn ouders te lopen. Mijn moeder geeft toen twee pollepels gepakt. Die hielden we dan samen vast. Dan liepen we een stukje en dan liet mijn moeder de lepels los. Ik liep dan zo alleen verder met die lepels in mijn hand (zijn ook hele grappige foto's van). Misschien kun je het op die manier een beetje oefenen.
Op het KDV waar Eva toendertijd zat oefende ze nog wel eens met een theedoek. Die deden ze dan onder haar armpjes door en dan hielden ze hem op haar rug vast. Op die manier hebben ze een beetje houvast.

Ik hoop maar dat je niet denkt dat ik vind dat je met haar moet oefenen, maar het schoot me gewoon te binnen....

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Wat een onwijs goed idee! Ik weet wel dat ze vanzelf gaat lopen, maar wil het wel een beetje stimuleren. En natuurlijk zie ik dit niet als beledigend, vind het een leuke tip en ga het zeker proberen.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan