Marissa's 2e voetbalwedstrijd.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben nu 2 keer met Marissa naar het stadion geweest. Het waren allebei wedstrijden van FC Eindhoven, zo kan ze langzaam wennen voor ze mee gaat naar PSV haha. Ze vond het echt heel leuk. Ze riep steeds BAL!! en was vrolijk aan het mee klappen en aan het dansen op het zingen van de supporters. Ze snapt alleen nog niet dat je eigenlijk niet moet dansen op de liedjes van de tegenpartij haha. Toen Eindhoven scoorde schrok ze wel even van het gejuich en gespring, maar na even bij me hebben te zitten kijken was ze weer klaar voor de volgende dans. Na de laatste wedstrijd van afgelopen vrijdag liepen de spelers een ereronde na de wedstrijd. Een van de spelers zei tegen Marissa en mij dat we naar de spelerstunnel moesten komen en daar heeft ze van hem zijn trainingsshirt gekregen. Errug leuk en speciaal. En ze is er dus duidelijk wel aan toe, dus volgend jaar heel voorzichtig maar een keer mee naar PSV.

groetjes Linda

Houdt ze de 90 minuten een beetje vol?
Mijn man neemt om die reden onze kleine nog niet mee naar Ajax

sorry maar ik vind het erg onverantwoord.

je moet het helemaal zelf weten maar als de pleuris uitbreekt sta je daar mooi met je kind van nog geen 2

@ KateNY

Marissa houdt die 90 minuten heel goed vol. Ze zit op haar eigen stoel en vindt het prachtig. Maar moet wel zeggen dat Marissa ook een kind is dat zichzelf heel goed kan vermaken. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie kindje het zou doen. Daarom ben ik ook eerst twee keer naar Eindhoven gegaan. Ik had daarvoor gratis kaartjes en als het niets zou zijn dan zou ik dus ook direct naar huis gaan. Misschien dus ergens anders een keertje testen?

@Moekje

Tegenwoordig gebeurd er in het stadion eigenlijk nooit meer iets. Dit omdat het uit publiek in een eigen afgesloten vak zit. Ik ga haar echt niet meenemen naar een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord omdat dan de spanning in het stadion ook hoger is. Maar wil haar meenemen naar een wedstrijd tegen bijvoorbeeld Heerenveen. Bij die wedstrijden gebeurd echt nooit iets. Veder is ons vak maar een heel klein vak beneden in het stadion direct bij de uitgang. Dus als er iets zou gebeuren sta ik direct buiten met haar. En ik ga mijn dochter echt niet in gevaar brengen hoor, maar wij gaan al zo lang naar het voetbal dat we nu echt wel weten wanneer ze verantwoord mee kan

Hoi hoi,

wat leuk!! En fijn dat marissa zich er in kan vinden en het niet eng vind met al dat lawaai.
Echte voetbal fans zijn we niet, maar lijkt me best gezellig en ach wat kan er nou gebeuren bij een wedstrijd als Eindhoven.
Ja als je naar een risicowedstrijd gaat vraag je erom, maar voor nu lekker blijven gaan!!

Veel plezier!

Liefs Moi

Tja, ik ben het wel een beetje met Moekje eens eigenlijk. Ook als het geen risicowedstrijd is, wil het nog wel eens fout gaan. Kleine kinderen worden snel vertrapt. Maar goed, iedereen moet dat voor zich weten. Mijn neefje is helemaal gek van voetbal en mocht pas afgelopen jaar toen hij 7 was met een wedstrijd mee!

Haha, ik hou helemaal niet van voetbal, dus snap zoiezo de lol er niet van.

Terug
Bovenaan