Marissa's APK keuring

A

Anoniem

Guest
Nou Marissa is weer goedgekeurd. Ze is 10 kilo en 77.2 cm. Ze zegt genoeg woorden en haar motorische ontwikkeling was helemaal goed. Ze mag minder melk gaan drinken maar dat hoeft niet per se. Haar late slapen is ook geen enkel probleem, we kunnen dat tezijnertijd altijd snel veranderen volgens de arts.
Ze heeft ook haar BMR gehad, ik zag er erg tegenop omdat ze er naderhand zo ziek van kunnen worden. Het prikken zelf ging helemaal goed, ze heeft maar heel even geklaagd maar was daarna direct stil toen ze tegen me aan mocht liggen en haar fiepje kreeg. Ik was dus erg trots op haar. Nu maar hopen dat ze er niet alteveel last van gaat krijgen.
Ik ben zelf een beetje grieperig dus we gaan straks samen maar even op bed. Ik hoop dat ik me snel beter voel want zondag hebben we Sinterklaas van het werk van mijn man en daar heb ik erg veel zin in.
De volgende afspraak is nu weer in februari. We hebben dan Dribbel Drabbel Dreumes, een groepsconsultatie over de ontwikkeling en opvoeding van je dreumes. Hebben jullie ook wel eens groepsconsultatie? Voor ons is het de 2e. De eerste was AmBamBoterham over voeding. Toen was ze 10 maanden

groetjes Linda, mv Marissa 14 maanden

Hoi hoi,

Nou, jullie meisje groeit als kool zeg! Ben benieuwd wat Ilona weegt. De komende keer wordt bij mij ook een groepsbijeenkomst (als ilona 18 maanden is). Is voor mij de eerste keer, want wij zijn in januari verhuisd en bij het oude consultatiebureau hadden ze dat niet (moet je nagaan; dat was ook gewoon in tilburg). Ben wel heel benieuwd met al die dreumesjes bij elkaar en hoe dat dan gaat!

liefs miranda

Hoi,
altijd weer goed te horen als ze is " goedgekeurd".
Wij hebben hier niet zo een dag met andere kindjes vanuit het CB, wel jammer want dat lijkt mij wel grappig.
Groetjes van Sonja

Marissa is weer goedgekeurd en kan er aankomende winter tegenaan, hihi.

Ik ben erg benieuwd naar Tara's gewicht en lengte, we zijn toch al meer
dan 3 maanden voor het laatst op het cb geweest, volgende week woensdag
wordt zij gekeurd

De groepsconsultatie ken ik niet, maar wat een leuke namen hebben die
zeg, AmBamBoterham en Dribbel Drabbel Dreumes, haha, geweldig!

Hoi Linda,

Wat leuk dat alles goed gegaan is bij de keuring van Marissa! Ik hoop dat ze er niet ziek van gaat worden. Mijn dochter had na ongeveer 11 dagen last van hangerigheid en wat verhoging. Het viel dus erg mee.
Van groepsconsultatie heb ik nog nooit gehoord!

Groetjes Babybelle

Fijn dat alles weer goed is!! En ik heb nog nooit een groepsconsult gehad.

Ik moet trouwens morgen om 10 uur, dus ik ga nu maar snel slapen, want het is al weer te laat....

groetjes MAris

Terug
Bovenaan