Marissa's eerste kunstwerk

A

Anoniem

Guest
Ik heb met Marissa geverfd vorige week met vingerverf, Ze vond het erg leuk. Dit is het resultaat

Ik had een canvas gekocht waar ze op heeft geverfd. Die hebben we leuk ingepakt en aan opa en oma gegeven. Ze waren er erg blij mee. Misschien ook een leuk kado voor jarige papa's?

groetjes Linda

geweldig! en idd een heel goed idee voor jarige papa's! Hier is er eentje jarig eind maart dus we zullen ook eens het verven gaan!
Even een vraagje: Had je Marissa een oud shirt aan gedaan ofzo? of viel het mee met het geklieder?? ben eigenlijk wel benieuwd....

Groetjes Alberdien

Hoi Alberdien,

Ik heb Marissa een shirt aan gedaan wat eigenlijk net niet meer helemaal past en er zat al een chocomel vlek op die er niet meer uit ging. Het wordt allemaal wel vies hoor. Ze heeft niet de tafel geverfd of zoiets maar haar shirt zag aardig onder. Ben benieuwd of jullie ook gaan verven voor papa en laat je het dan zien?

groetjes Linda

Ik heb er geen foto van, maar Feline heeft voor mijn man een schilderijtje gemaakt. Hij was afgelopen januari jarig en de creche had niks gemaakt...
Dus toen heb ik het samen met haar gedaan.

groetjes Maris

wij gaan het zo maken!!!
ben heel benieuwd,en natuurlijk zal ik een foto plaatsen en de reactie van papa neerzetten..(vrijdag dan is hij jarig)
x

Knap van jou hoor Marissa!!!
en wat een goed idee zeg!!
Mijn Papa is ook bijna jarig misschien mag
ik dat dan ook wel maken samen met mama!!

Knuffel van Luna

Nou, het ziet er aardig professioneel uit... een kleine Picasso....

Ik vind dit soort ideen altijd onwijs leuk, en ga voor mijn man ook een mooi schilderijtje maken.

Wat trouwens ook leuk is, is om met verf handafdrukken te maken. Zelfs Youri van 7 vind dat helemaal geweldig. Die versiert dan ook de nagels met glittertjes enzo.

Terug
Bovenaan