Marissa en haar nieuwe fiets voetenzak (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb op de beurs een voetenzak gekocht voor het fietsstoeltje. Ik vind hem echt zo geweldig. Gisteren zijn we even in de regen gaan fietsen maar hebben binnen nog even wat foto's gemaakt

Zo is hij alleen voetenzak bij droog weer

En achterop zit een zakje waarin de poncho zit, bij regen dus zo

Geweldig toch?

Marissa vond het echt helemaal leuk en ik maak me nu minderdruk om blote stukjes huid.

groetjes Linda, mv Marissa 13.5 maand

Ziet er goed uit! Lijkt me best handig. Voor Feline heb ik een hema poncho gekocht van Jip en Janneke, werkt erg goed.
Wel zit Feline bij mij achterop, want voorop vind ik niet handig. Straks moet ik natuurlijk wel..

groetjes Maris

Ik wist helemaal niet dat ze zulke voetenzakken verkochten. Nu kan ze lekker warm mee op de fiets!

Groetjes Babybelle

Da's ideaal zeg! Herinnert me eraan dat ik voor de kids ook nog nieuwe poncho's moet halen!

x

kjoet!!!

En ik maar klungelen met een fleece dekentje hahaha...Ik had dit nog niet eerder gezien ,moet ook eens gaan kijken!

Linda,

mag ik vragen wat het heeft gekost? Want ik heb er ook wel oren naar. Is het van Bobike? Ideaal zeg! Ik zit nu te prutsen met een poncho maat 98 (veel te groot dus) Maar ook voor van de winter. Die broekjes worden op de fiets toch wat hoogwater, en dat is dus koud!

Ik heb gister de link gehad van Linda :   http://www.deryan.nl Hij kost iets minder dan 30,-

Wat een geweldig idee!
Ik fiets dus nu bijna niet omdat ik niets heb om Sarah goed droog te houden....

Dank!
Tamar

Terug
Bovenaan