Marissa hard geslagen

A

Anoniem

Guest
Ik heb een fiets bij de fietsenmaker uitgezocht. De Batavus Mambo. Nu mocht ik een proefritje maken met Marissa in het zitje. Ze vond het echt super leuk. Maar toen moest ze dus uit het stoeltje. Het is een bobike zitje en het riempje moest dus los. Ik probeerde de sluiting open te krijgen maar dat ging niet. Ik moest echt super veel kracht op de sluiting zetten. Ik zag al helemaal gebeuren dat hij plotseling open zou schieten en ik dan uit zou schieten en Marissa in haar gezicht zou raken dus zei ik tegen mijn man en de verkoopster: ik stop er mee want straks krijgt ze een vuistslag in haar gezicht. Dus de verkoopster zegt laat mij het maar proberen. Dus zij begint aan de sluiting te trekken. En die schiet dus plots los en ze raakt Marissa echt met volle vuist tegen haar kaak aan. Marissa moest echt verschrikkelijk huilen. Echt heel erg zielig. En ik wist niet goed wat ik moest want dat was nou precies waarom ik gestopt was. De verkoopster bleef maar sorry zeggen. Ik ben met Marissa maar even weg gelopen om niet boos te worden. Gelukkig werd Maris al snel stil. Er is ook niets te zien aan haar gezicht maar als het nou nog blauw of dik wordt dan ga ik denk ik toch nog even naar de winkel bellen of zo. Erg moeilijk want die vrouw doet het ook niet expres maar wel heel erg zielig voor Marissa. Ik hoop maar dat ze nu geen fiets trauma heeft .

liefs Linda, mama van Marissa 8.5 maand

Oeps das lullig! Wat zal die mevrouw zich rot hebben gevoeld en natuurlijk is het ook erg zielig voor je kleine meid. Maarre de winkel bellen? en dan? Ze deed het vast niet express... Het zijn ook echt rotsluitingen moet ik zeggen.

gr.Ing

Hoi Inge,

Mijn man is er nu achter dat je dus eerst die twee pinnen in moet drukken en nog niet moet trekken. Van het tegelijkertijd indrukken gaat hij los en dan kun je hem heel makkelijk los halen. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk omschreven is .
En ik weet ook niet goed wat ik dan moet zeggen als ik de winkel zou bellen maar het is gelukkig niet dik of blauw geworden.

groetjes

Linda

DAg ik ben een zomer2006 mama en lees af en toe ook bij de andere fora mee.

Zielig voor je kleine hoor! Maar waarschijnljk is ze het al vergeten/.

Wat de sluiting betreft, die van mij heeft nog een rond vlakje, vlak boven de pinnetjes. Die moet je ook indrukken en dan de pinnetjes, dan is hij zo open.

Succes ermee.

Annemieke

Hey Linda,

wat zielig voor je kleine meid!! Ken me voorstellen dat je toch wel boos was. Maar aan de andere kant, kon die vrouw er tuurlijk ook nix aan doen. Die zal dr eigen wel heel erg schuldig hebben gevoeld.

Liefs Debby.

Dat zal schikken geweest zijn zeg!
waarom de winkel bellen,denk dat dat geen zin heeft,die mevrouw zal zelf ook zich een hoedje geschokken hebben!

gelukkig heeft je kleine meid dus geen blauwe plekken..

groetjes, Bernice mv peter (9 maand)

hoi linda,

dat was wel schrikken maar ben het een beetje met de rest eens.
die vrouw is zich al rot geschrokken.
zelf hebben we een stoeltje waar je eerst een knop in drukken en dan de pinnetjes pas.
soort kindersluiting dus.

groetjes annette

Terug
Bovenaan