Marissa in tenue (foto's en filmpje)

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Hierbij de beloofde foto's en een filmpje van Marissa in haar tenue. Voor het filmpje moet je je scherm even op zijn kant zetten . Het tenue staat haar wel echt enorm schattig.

liefs Linda, mv Marissa 11 maanden

http://psv1976.hyves.nl/album/9321721/ Vrienden/DqB9/video/328144359/0/wBl1/

heey,
nou het tenue staat marissa echt superrr!!
leuk filmpje trouwens..hemaal top.

hebben jullie een leuke dag gehad gister??
groetjes

Hoi Joybink,

We hebben eigenlijk niet zo'n leuke dag gehad gisteren. Marissa zit midden in haar 11 maanden sprong en wil alleen maar in mij slapen . Ze was de nacht van tevoren dus elk uur hard huilend wakker geworden. We hadden allebei dus geen oog dicht gedaan. Toen we in het stadion waren was ze dus echt super moe en ze bleef maar huilen omdat ze zo moe was. En een huilend kind kan ook de bedoeling niet zijn. We zijn toen na een half uur naar huis gegaan, precies toen het begon . Vooral ik baalde echt heel erg maar ja, Marissa gaat natuurlijk voor. We gaan wel in september met haar voor het eerst naar een wedstrijd. Het is voor de beker tegen jong PSV dus een nul risico wedstrijd. Dus nu kijk ik daar maar naar uit.

groetjes Linda

o das wel jammer zeg..k had gister nog wel opgelet,er was een stukje op tv,k dacht misschien heeeeel toevallig marissa in beeld...maar nee.
hopelijk is ze snel door haar sprong heen

o das wel jammer zeg..k had gister nog wel opgelet,er was een stukje op tv,k dacht misschien heeeeel toevallig marissa in beeld...maar nee.
hopelijk is ze snel door haar sprong heen

Hoi Linda,

Wat ziet ze er schattig uit....en ik maar kijken of ik jullie misschien nog zag. Wij stonden een beetje heel ongunstig, aan het einde van de Mathildelaan...maar goed wij zijn wel los gegaan! Heb de opening ook nog gezien, kwam net op tijd binnen wandelen...heb al die gasten het podium op zien rennen....heb naar niet gezegd dat ik voor Ajax ben  maar het was een spectaculaire show en ik moet zeggen dat het een heel mooi stadion is....ik kom heel veel in de Kuip vanwege mijn werk, maar het Philips stadion ziet er beter uit!

Nou ik hoop voor je dat je meisje snel door de 11 maanden sprong is en dat jullie veel plezier beleven aan de wedstrijd in September!

Groetjes
Angel

Hoi Linda,

ze ziet er wel erg schattig uit hoor!
Maar jammer dat jullie niet zo'n goede dag hadden..zul je net zien inderdaad op een dag dat je wilt dat alles helemaal super goed gaat...
Ik hoop voor je dat de sprong snel genomen is en dat jullie daarna wel kunnen genieten van de wedstrijd waar jullie naartoe gaan. Dat komt vast wel goed .

groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan