Marissa loopt!!! (vinden wij)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Marissa loopt!! Dat vinden wij dus. Ze deed al wel een tijdje een aantal stapjes los naar je toe en zo maar nu overbrugt ze ook afstanden al lopend. Wil ze echt te ver weg dan kruipt ze nog wel, dus we weten niet of het al telt, maar wij zijn echt super trots. Ze wil nu ook niets anders dan naar je toe lopen. Ik heb het 2 keer kunnen filmen.
En of het nou telt of niet, hier zitten twee stralende ouders op de bank

liefs Linda

http://psv1976.hyves.nl/album/9321721/Vrienden/
DqB9kOAC/video/392727003/0/hbnT/

http://psv1976.hyves.nl/album/9321721/Vrienden/
DqB9kOAC/video/392728173/0/F9ba/

Nadat ze op het filmpje had gelopen had ze het dus opeens door en loopt ze ook naar andere dingen toe.

Hoi Linda,

Ik vind dit ook lopen!! Wat is Marissa toch snel met alles!

groetjes Maris

Ja hoor!!!! Dit is lopen!

GO MARISSA!!!!

Ik kus van Karin en Bas

JIPPIE!!!!!!!!!

Dit is zeker lopen, weliswaar het begin, maar als ze al zoveel stapjes loszet is dit echt lopen!! Maak nu je borst maar nat hahaha

Nee hoor tis genieten als ze lopen, ten minste ik ervaar het niet als vervelend!

X Saskia

JAAA SUPER!!

Wat goed zeg dat ze al loopt, natuurlijk zijn jullie trots.

P.S. ben blij dat je weer terug bent hier .

Groetjes,
Tamar

Hoi Linda,
kan me voorstellen dat jullie supertrots zijn!!
Geweldig dat ze nu al kan lopen. Nu zal het allemaal heel snel gaan, let maar op, voordat je het weet rent ze door het huis heen.
Maar het wordt niet lastiger vind ik persoonlijk, ik vind het alleen maar makkelijker geworden sinds Daniëlle loopt.
Nou geniet ervan en hou je camera in de aanslag,
groetjes van Sonja

GO Marissa GO

Hoi meiden,

Bedankt voor de leuke reacties. Ik ben er ook niet bang voor hoor als ze gaat lopen. Lijkt me juist heerlijk!! Ik hoop echt in de winter lekker met haar door het bos te gaan wandelen. Zij lekker ingepakt en dan lekker een frisse neus halen. Helemaal gezellig. En ik moet nu ook achter haar aan omdat ze snel kruipt dus daar verandert niets in.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan