Marissa staat los

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Marissa heeft net voor het eerst drie keer achter elkaar los gestaan!! En elke keer zo'n 10 seconden. Ik dus snel mijn camera gepakt, en dan doet ze het niet meer . Zul je altijd zien. Maar ik ben wel super trots op haar!! Echt zo'n stoer gezicht. Nu maar wachten tot er ook de eerste stapje bij komen.

groetjes Linda, mv Marissa 1 jaar en 8 dagen

Hoi Linda,

wat fantastisch dat je kleine meid los is gaan staan! En wat jammer dat je het niet op film hebt. Dat zul je altijd zien hé?  Maar ze zal het gauw nog een xtje doen, en dan ben je er wel op tijd bij.

Liefs Debby.

Wat stoer en wat snel!!! Feline is 16 maanden en staat nog niet los.
groetjes Mariska

Hoi Hoi

Ligt toch aan de naam hoor...Want mijn Feline is gisteren 15 maanden geworden en staat ook niet los. Wel aan de tafel, maar neemt ook nog geen stapje of iets. Lopen zit er dus nog niet aan te komen :(

Liefs Kirsten

hoi Linda,

goed hoor dat ze al los staat! Ja en natuurlijk ben je dan te laat met de camera...zul je altijd zien...

Maar geniet van het geweldige moment! Het lukt haar vast ook wel een keer als je de camera wel in de buurt hebt haha

groetjes,
Tamar

knap zeg! en dat op 1 jaar en 8 dagen!!!
Alice wil wel graag staan de laatste paar dagen maar heeft daar toch echt nog wel heeel wat hulp bij nodig!

Groetjes

hoi,

meryem ging precies een week voor haar verjaardag op 15 mei staan en een dag later liep ze stapjes, een ontzettend mooi maar ook ontroerend moment, ze zijn dan   baby af   en gaan de dreumes wereld in waar ze met vallen en opstaan de wereld gaan ontdekken, ook ik kon hem niet op camera vastleggen dat moment  tot ik de hele dag die camera standby had en toen zag je haar echt zo kijken van oh kom je weer met dat ding, wat wil je nou hahahah

veel plezier met het schieten van een van de speciaalste momenten in je leven.

gr bianca

Hoi,
Lieve is nu 14 mnd, en ze staat al wel een poosje los..
Ze kon inmiddels ook los in de ruimte opstaan, zonder iets om zich aan vast te houden..
En nu...nu kan ze lopen..ze steekt de woonkamer over, al gaat het voetje voor voetje..
De snelheid moet nog komen..haha
Gr Rina

Terug
Bovenaan