Marissa tijgert!!

A

Anoniem

Guest
Vandaag ben ik dus met mijn zussen in Den Bosch gaan winkelen. Erg gezellig en heerlijk gegeten. Papa en Marissa hebben het ook leuk gehad. Toen ik thuis kwam lag Marissa op bed te slapen dus toen ze wakker werd ben ik haar snel gaan halen. Eerst lekker geknuffeld en toen legde ik haar op de grond om samen te gaan spelen en...
ze tijgert zo weg. Het gaat nog niet snel maar het gaat wel naar voren. Mijn man zweert dat ze het vandaag nog niet eerder heeft gedaan dus de lieverd heeft op me gewacht en wat ben ik trots!! Al met al dus een dubbel leuke dag.

groetjes Linda mv Marissa 13-09-07

Hoi

Wat leuk dat je hebt kunnen genieten vandaag. En dan als beloning nog zo,n knap kunstje!!!Helemaal super.

Groeten Kirsten

Hoi Linda,

Wat superknap van Marissa!! Dan gaat het wel ineens snel vind ik. Steeds meer ontdekken en alles pakken waar ze bij kan. Wel leuk hoor, ik vind het steeds leuker worden nu ze meer kan.

groetjes Maris

Hoi Linda,

wat goed van haar!! Wat kan het snel gaan ineens hé?! Vind het echt een leuk zicht als ze zo tijgeren.

Liefs Debby.

hoi
heel goed zeg!!mooi gezicht he!dat was dus een mooie afsluiter van je dagje winkelen.

gr petra

Hoi Linda,

Lekker meid, dat je een dagje weg bent geweest en het heeft ook nog iets opgeleverd!!!

Wat goed van Marissa...  en nu opletten hoor, want dan gaat het opeens hard!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan