Marissa uitgekozen als toppertje

Hallo dames,

Een tijdje geleden hebben wij Marissa ingeschreven bij een kinder modellenbureau. Nu hebben we een brief gekregen dat ze uit is gekozen als 1 van de toppertjes van het bureau. Ze hebben per leeftijdscategorie 10 kinderen uitgekozen en daar zit Marissa dus bij. Ik ben helemaal vereerd. Van de intotaal 800 kinderen hebben ze er 280 over gehouden en de rest is dus afgevallen. A.s. vrijdag heeft ze een fotoshoot met een professionele fotograaf om foto's te maken voor haar promotiemap. Erg spannend en vooral helemaal leuk. Gelukkig vindt Marissa aandacht helemaal geweldig dus het zal wel goed gaan. We krijgen de foto's naderhand ook dus dan zal ik ze zeker hier laten zien.

groetjes een trotse moeder

Wat leuk! Echt knap hoor dat ze uit zoveel kinderen is gekozen!
Ik kan me echt voorstellen dat jullie enorm trots zijn. Die foto's zullen prachtig worden, ook erg leuk voor haar zelf later.

Ben benieuwd hoe zoiets gaat vrijdag, maar dat laat je vast nog wel even horen hier?

Groetjes Babybelle

Leuk zeg! ben ook heel erg benieuwd naar de foto's en hoe het allemaal is gegaan! Geloof niet dat ALice er geschikt voor zou wezen..... is nogal camera schuw op het moment! Als ik het foto toestel in mijn hand heb dan rent ze of heel hard weg of heel hard naar mij toe! het liefste ook nog met haar gezicht naar beneden dus.......

Groetjes en succes!
Alberdien

Wat leuk!!
Ik ben héél benieuwd naar de foto's!
Probeer je je als mama wel een beetje te gedragen??
Niet dat je dadelijk zo'n geflipte "Holland got talent mama" wordt??? hahaha

Veel plezier en succes vrijdag!!

Groetjes Sas

En ja hoor...
Zul je altijd zien. Wordt Marissa vannacht dus wakker met 2 ontstoken oogjes. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Heeft ze nog nooit gehad dus heb geen idee hoe lang het gaat duren.

Terug
Bovenaan