Marissa weer goedgekeurd

A

Anoniem

Guest
Ik ben gisteren naar het consultatiebureau geweest voor Marissa's 9 maanden keuring. Toevallig had ze de twee nachten ervoor slecht geslapen vanwege het doorkomen van haar tanden. De arts zei nog een keer dat ze paracetamol en druppels en een zalfje op haar tanden mag. Gisteravond heb ik haar voor het slapen lekker in bad gedaan, toen een pyamapapje van 250 ml gegeven en nog even gelezen en gezongen en haar toen op bed gelegd. Ze heeft geslapen van 21.30 tot 11.30 . Zo heb ik ook weer even kunnen bijtanken.
Ze weegt 8380 gram en is 70.8 cm. Haar hoofd is 45.7. Verder was alles dus goed. Haar lengte zit precies op gemiddeld, haar gewicht er net iets onder en haar hoofd er weer net iets boven. Nu weer twee maanden tot de volgende keuring en dan ook weer een prikje

groetjes Linda

Goed te horen Linda dat alles goed gaat!!!! Maar jemig wat kan die meid van jou slapen, werd je niet ongerust!!!!!!!

En hoeveel tandjes heeft Marissa ondertussen?
Jennifer heeft maandag haar 7de tandje alweer gekregen, maar is ook 11 maandjes jong. Gelukkig had zij niet zoveel last van de 11 maanden prik!!!

gr. Ilone

Hoi Ilone,

haha op het laatst werd ik een beetje ongerust omdat ze steeds haar ogen open deed maar dan toch weer in slaap viel. Ik vroeg me af of ze kunnen slapen en dan niet meer wakker worden. Maar gelukkig werd ze op een gegeven moment echt goed wakker. Zo lang slaapt ze normaal ook nooit hoor. Dan slaapt ze ongeveer 12 uur.
Marissa heeft al twee tanden. Maar die heeft ze al heel lang. Ik zienu wel allemaal bultjes dus ik denk dat er meer aan zitten te komen. Heeft jouw kindje er ook last van gehad? Fijn dat je dochter niet zoveel last heeft gehad van de prikjes. Marissa heeft er ook niet zoveel last van gelukkig. De laatste keer hoefde ze niet eens te huilen. Ik des te harder. Ik vind het zo ontzettend zielig. Gelukkig doen ze bij ons de twee prikjes tegelijkertijd zetten zodat ze maar 1 keer een prikje voelt. Nu hoop ik dat ze verder ook weer goed gaat slapen, maar ik voel de tanden nog niet dus ik ben bang dat we nog niet klaar zijn.

groetjes

Linda

Hoi Linda,

wat een fijn gevoel hé, dat je kindje goedgekeurd is!
En tot 11.30 geslapen, heerlijk joh!! Ik ken me goed voorstellen dat je een beetje ongerust werd, haha!
Wij hebben het ook al eens gehad met Dylano, maar dat was niet zo laat

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan