A
Anoniem
Guest
Ik ben gisteren naar het consultatiebureau geweest voor Marissa's 9 maanden keuring. Toevallig had ze de twee nachten ervoor slecht geslapen vanwege het doorkomen van haar tanden. De arts zei nog een keer dat ze paracetamol en druppels en een zalfje op haar tanden mag. Gisteravond heb ik haar voor het slapen lekker in bad gedaan, toen een pyamapapje van 250 ml gegeven en nog even gelezen en gezongen en haar toen op bed gelegd. Ze heeft geslapen van 21.30 tot 11.30 . Zo heb ik ook weer even kunnen bijtanken.
Ze weegt 8380 gram en is 70.8 cm. Haar hoofd is 45.7. Verder was alles dus goed. Haar lengte zit precies op gemiddeld, haar gewicht er net iets onder en haar hoofd er weer net iets boven. Nu weer twee maanden tot de volgende keuring en dan ook weer een prikje
groetjes Linda
Ze weegt 8380 gram en is 70.8 cm. Haar hoofd is 45.7. Verder was alles dus goed. Haar lengte zit precies op gemiddeld, haar gewicht er net iets onder en haar hoofd er weer net iets boven. Nu weer twee maanden tot de volgende keuring en dan ook weer een prikje
groetjes Linda