A
Anoniem
Guest
Marissa is al een paar dagen verkouden en sinds twee dagen is ze ook schor. Nu werd ze vannacht om twee uur opeens schreeuwend wakker. Normaal mag ze 's nachts altijd op mijn borst weer in slaap vallen maar ook dat maakte haar niet rustig, ze bleef maar schreeuwen Ik heb haar borstvoeding gegeven en daar dronk ze erg onrustig van. Ze was toen heel even stil maar op het moment dat ze een boer liet begon ze weer te gillen. Omdat Marissa eigenlijk (bijna) nooit huilt zaten mijn man en ik recht op in bed. Ze was echt ontroostbaar en valt soms wel even in slaap maar wordt vervolgens weer gillend wakker. Ik zit nu dus beneden te wachten tot we naar de dokter kunnen. De praktijk gaat om acht uur open dus ik zorg dat ik dan voor de deur sta. Dan zie ik wel hoe laat ik mag. Ik heb nu Nick en Simon op staan, die cd luisterde ik ook steeds tijdens de zwangerschap en daar wordt ze altijd rustig van. Ze slaapt nu dan ook even. Ik ben erg benieuwd wat er is want zo kennen we ons meisje niet. Echt zielig. En omdat ik al vanaf twee uur wakker ben hoop ik maar dat ze vanmiddag dan even wil slapen