Marissa ziek?

A

Anoniem

Guest
Marissa is al een paar dagen verkouden en sinds twee dagen is ze ook schor. Nu werd ze vannacht om twee uur opeens schreeuwend wakker. Normaal mag ze 's nachts altijd op mijn borst weer in slaap vallen maar ook dat maakte haar niet rustig, ze bleef maar schreeuwen Ik heb haar borstvoeding gegeven en daar dronk ze erg onrustig van. Ze was toen heel even stil maar op het moment dat ze een boer liet begon ze weer te gillen. Omdat Marissa eigenlijk (bijna) nooit huilt zaten mijn man en ik recht op in bed. Ze was echt ontroostbaar en valt soms wel even in slaap maar wordt vervolgens weer gillend wakker. Ik zit nu dus beneden te wachten tot we naar de dokter kunnen. De praktijk gaat om acht uur open dus ik zorg dat ik dan voor de deur sta. Dan zie ik wel hoe laat ik mag. Ik heb nu Nick en Simon op staan, die cd luisterde ik ook steeds tijdens de zwangerschap en daar wordt ze altijd rustig van. Ze slaapt nu dan ook even. Ik ben erg benieuwd wat er is want zo kennen we ons meisje niet. Echt zielig. En omdat ik al vanaf twee uur wakker ben hoop ik maar dat ze vanmiddag dan even wil slapen :)

Hopelijk is het niets ergs!
Als ik jou omschrijving zo lees denk ik: nou dat is toch normaal... Maar dan denk ik aan Birgit die kan nogal gillen... Ik ben ook al de hele nacht in de weer en heb amper geslapen, na een uur of 4 denk ik niet meer en daarvoor elke keer een half uurtje, want dan nieste madam t snot weer uit haar neus of had ze kriebel hoest en begon nijdig te gillen en was moeilijk stil te krijgen :S.. pff zit nu ook al weer even beneden.

Maar als Marissa dat nooit doet snap ik dat je schrikt en ik zou ook naar de HA gaan, het is toch raar als je kindje ineens zo anders doet als normaal...

Succes! Laat je het weten als je geweest bent?

Groetjes Evelien

Ach gossie dat kleine mensje... Hopelijk is het niets ernstig!!! Hier duimen en denken we aan jullie.

Gr. Ilone en Jennifer

Bedankt voor de lieve reacties. Ik snap dat het voor veel van jullie niet zo bijzonder klinkt een gillend kind, maar zoals ik al zei, zo is Marissa gewoon niet.
Ik was om 7.50 uur bij de dokter en kon meteen als eerste bij de dokter terecht. Zij heeft Marissa onderzocht en nu blijkt ons prinsesje een oorontsteking te hebben. Ik heb dat zelf nooit gehad maar de dokter zei dat dit dus echt heel erg pijn doet. Nu moet Marissa de maximale dagdosis paracetamol en als het over 3 dagen niet beter is moeten we terug komen. Omdat ze zondag gedoopt wordt hoop ik wel dat ze zich dan beter voelt. Ik ga haar straks haar fles melk geven en hoop dat ze dan nog even wilt slapen. Ik had trouwens niet aan een oorontsteking gedacht omdat Marissa borstvoeding krijgt, ik dacht dat ze dan voldoende anti-stoffen hadden, maar schijnbaar kan het dus toch.
Voor alle moeders die ook een slechte nacht gehad hebben hoop ik dat jullie ook een beetje slaap in kunnen halen.

Liefs

Linda, mama van Marissa, bijna 7 maanden

Fijn dat je nu weet wat het is...!!!

Heel veel knuffels van ons!!! En heel veel sterkte, wij blijven denken aan jullie...

Gr. Ilone en Jennifer

Hoi Linda,

Wat sneu, ik hoop dat ze snel beter is.

Dikke knuffel Mariska & Feline

Hoi hoi,

Het eerste wat ik dacht toen ik de naam van dit topic zag was: "Oh jee, Marissa zou toch zondag gedoopt worden?"
Maar dat klopt dus. Ik ga extra hard voor je duimen dat ze zich weer beter voelt zondag. Wordt ze trouwens erg suf van de paracetamol? Dat is wel handig om in de gaten te houden voor zondag. Niet dat je haar voor de dienst nog even een pilletje geeft en dat ze dan de hele dienst slaapt.....

Groetjes, Karin

ahhh arm prulleke!

Zo zie je maar, je mama gevoel klopt altijd!
Ik zag net bij Birgit wat rode plekjes op haar buik en een enkele in haar gezicht... zul je zien dat ze de waterpokken krijgt... we wachten het af, gelukkig slaapt ze nu even, verder is ze wel vrolijk alleen snipverkouden.
Als het doorzet open ik nog wel even een nieuw topic voor tips ed.

veel knuffels voor de kleine Marissa!

Evelien

Terug
Bovenaan