Nou Marissa is dus dinsdag voor het eerst naar psz gegaan. Ze had er helemaal zin in. Ze mocht naar school en was dat al de hele dag aan het roepen- Een maal aangekomen ging ze lekker spelen tot ze door had dat ik weg ging. Toen moest ze hard huilen. Ik heb haar een kus gegeven en ben direct aangelopen. Voor ik thuis was belden ze al dat ze gestopt was met huilen en heerlijk aan het spelen was. Ik had er zelf helemaal geen moeite mee om haar achter te laten. ik weet gewoon dat ze het er enorm leuk gaat hebben. Toen ik haar kwam halen moest ik wel lachen. De andere kinderen waren helemaal verlief op haar en er waren twee meisjes die haar steeds geaaid hadden over haar wang. En als een ander kindje iets van haar afpakte dan pakten die twee meisjes het terug en gaven het weer aan haar. Toen ze aan tafel gingen zitten waren er 4 kinderen die alle 4 langs haar wilde zitten en dus ruzieden om die ene stoel naast haar. Whaha zo grappig. De leidster zei dat het ook echt een poppetje is. Daarbij had ze een rood jurkje aan en dat maakt haar nog popperiger. Vandaar het aaien van de andere kids. Vrijdagochtend mag ze weer en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen
liefs Linda
liefs Linda