oh ik heb die 3e prikken ook te gaan, halverwege komende maand, wat ben ik blij dat ik moet werken en mn man moet gaan, hij is vrij, vakantie.
Want in het ziekenhuis gebruikten ze die verdovende zalf, die heeft ze 2x gehad op haar benen, maar toch 2e keer, we waren net 10 min te laat, en toch was het huilen geblazen. Dus eigenlijk blij dat ik er deze keer niet bij bent. Moet ook zeggen dat paps een goede kalmering is. Ze is altijd happy als hij thuis is, ja ik ben eigenlijk vanaf begin thuis geweest, en per volgende week weer terug aan werk, maar ja je smacht naar wat je niet coninue om je heen hebt. Heb m al instructies gegeven die ik van kinderarts heb, ong uuur vooor afspraak paracetamol zetpil erin, en na 8 uur een nieuwe.Tenzij het goed gaat dan pas bij wegleggen in bed, maar iig 2x paracetamol. Maar gekeken de tijd van de prikken komt het naar bed brengen overeen met die 8 uur.
En ik mag evt van de kinderarts mac 6 uur van te voren ook nog een paracetamol geven, maar dat ben ik niet van plan, op huilen na heeft ze verder eigenlijk geen reactie gehad voorgaan de keren. Ze heeft toen wel paracetamol na afloop gekregen ivm met wild om zich heen slaan en proberen alles eruit te trekken. En sonse zit er na dag weer in en wil wel voorkomen dat ze nog zoiets onprettigs moet meemaken.
Maar ik zou zeggen 6 uur van te voren een paracetamol zetpil en achteraf oojk nog 1 en je bent heel veel voor