@Marit

Hoi Liselotte,

Lief dat je even een berichtje stuurt :). Het gaat wel goed met mij, met ons.
Net terug van vakantie (2 1/2 week in Turkije geweest).

Gister een telefoontje gehad van de geneticus, en gelukkig blijkt de chromosoom 13 afwijking de niet-erfelijke versie te zijn. Toch was er ook iets gezien bij chromosoom 5 en 15, waar ze op zich alleen draagster van zou zijn, en geen afwijking door zou zijn ontstaan. Dit moet wel getest worden bij mijn man en mijzelf, maar de kans dat dit nogmaals voor zou komen, is klein. GELUKKIG !!

Nu dus gewoon afwachten...

Vandaag ook met Julia naar het cb geweest, en die is met vlag en wimpel goedgekeurd ;). Ze is nu 88,5 cm en 13 kilo.
Perfect op de middellijn. Verder kletst ze erg lekker, en deed ze alle opdrachtjes netjes :).

Liefs

Hoi Marit,

Wat super dat jullie op vakantie zijn geweest. Even tijd met elkaar...
Inderdaad een fijne gedachte dat het chromosoom niet erfelijk is. En nu afwachten ja..

Ik ben met Lars nog niet naar het cb geweest. Ik heb nog geen uitnodiging gehad, maar die ontvang ik denk ik binnenkort. Alles gaat goed met Lars, een echt peutertje.. Alleen zijn spraak ligt achter. Hij zegt maar enkele woordjes.. We zijn flink aan het oefenen, maar ik ga dit zeker bespreken op het cb.

Liefs, Liselotte

Goed om te lezen dat jullie lekker op vakantie geweest zijn, even tijd voor elkaar!
Al blijft 't afwachten hoe 't nu verder gaat, 't is inderdaad fijn om te weten dat 't niet erfelijk is.
Heel veel sterkte nog de komende tijd.
Liefs

Wat fijn dat het niet de erfelijke vorm is! Voor nu maakt het het natuurlijk niet minder verschrikkelijk.

Hoe ver in de zwangerschap ben je inmiddels?

@Liselotte, tot een paar weken geleden zei Karlijn ook nauwelijks bestaande woorden, nu leert ze dagelijks nieuwe woordjes en spreekt ineens heel veel.

Terug
Bovenaan