@ marit

Hoihoi,

Tsja, wat zal ik zeggen.... De hoop die we nog hadden dat Charlotte nog even bij ons zal kunnen zijn na haar geboorte, is nu wel weg... Tijdens de echo keek een gyn mee, omdat we graag wouden weten hoe t met de longetjes gaat. Dat zag er niet hoopgevend uit, en ook de schisis zagen we nu in alle heftigheid. Het is ook niet te zeggen of Charlotte een neus met ademmogelijkheid heeft. We hebben met de neonatoloog afgesproken dat ze haar het zo fijn mogelijk maken als ze er is, maar ook de kans dat ze het niet haalt is door iedereen benadrukt.

We mochten wel even in de verloskamers kijken, en we hebben afgesproken dat we bij het allereerste begin van de bevalling al mogen komen (bij Julia waren mijn vliezen met 38w1d gebroken op woe av om half 7, en do mo 5.26u was Julia er al, en dat voor een eerste...). Maar ja, na zo'n middag WKZ ben je wel helemaal gesloopt (fysiek en psychisch).

Dank je wel voor je lieve berichtje!!

Liefs

Jeetje das wel een heel heftig iets wat je dus weer hebt meegemaakt.
Het voordeel hiervan (de technology van tegenwoordig) is wel dat je je hier helemaal op kan proberen voor te bereiden. Voor zover als dat mogelijk is.

Kunnen jullie er samen met elkaar een beetje over praten of verwerken jullie dit verdriet apart van elkaar? Het is wel iets heel heftigs om mee te maken.

Hoop dat het voor jullie dochtertje zo fijn en aangenaam mogelijk wordt. Wat een mooie naam trouwens.

Kus Bianca

Wat is het hier trouwens rustig op dit forum van februari moeders zeg. Als ik kijk bij december of maart is het een stuk drukker. Wel jammer hoor!

Kunnen gelukkig goed met elkaar praten, en huilen. Daar ben ik heel dankbaar voor. Zou niet weten hoe ik dit zou moeten doormaken zonder de steun van mijn man! Zie voor de rest maar ff de reactie op de voorgaande topic.

En idd, zonde dat iedereen zo stil is :(.

Liefs

Ik reageer even alleen hier in plaats van op allebei.
Fijn dat jullie elkaar hebben in deze mindere tijden.
Goed dat jullie aan internet-gospel een hoop hebben.

Mijn jongste is ook iets ouder. Die is bijna 4 dus die begrijpt heel goed wat er gaat gebeuren.
Oudste is 7 en voor hem is het al de tweede keer dat hij grote broer wordt.

Ja, ben wel blij dat er nu schot in de zaak zit. Onbewust vindt ik het toch wel fijn als het kamertje op tijd af is voor het geval ik weer zo vroeg beval.

Ja 31 weken is bijzonder vroeg, maar gelukkig is alles goed gekomen.

Ik ga kaartje zelf maken. Kan hem alvast klaarzetten op de foto en geboortedatum na.
Daarna is het een kwestie van de foto toevoegen en de datum invullen.

Als ik kijk naar de forums is het overal best gezellig behalve in januari en februari.
Apart!

Liefs,
Bianca

Lieve Maritd,

Ik zit wederom met traantjes je verhaal te lezen en ik moet je zeggen dat ik heel veel respect voor jullie heb en dat ik jullie zó dapper vind. De liefde die jullie hebben voor jullie nu nog ongeboren Charlotte spat van je verhaal af. Ik wil je zeggen dat ik een kaarsje voor jullie ga branden, ook al kennen we elkaar niet, ik leef echt oprecht met jullie mee!!

Sterkte!! Liefs Lynn.

(nov/dec mama van Dean & Jack)

Meis, wat is dit ongelooflijk verdrietig en intens om mee te maken. Ook ik leef zo met jullie mee! Kan de woorden niet vinden, maar weet dat ook hier een kaarsje brand welke jullie veel liefde en kracht stuurt.
Lieve Charlotte is zeker ontzettend trots op ouders als jullie. Onvoorwaardelijke liefde!

Sterkte...

Liefs Anna (februari/maart tweelingmama)

Terug
Bovenaan