@marjan 1980

hoi marjan dank voor je reactie ik gebruik friso 1 235cc met half schepje johannesbroodpitmeel het word niet erg dik maar hij drinkt dan ze flessen niet leeg zoals normaal laat de helft staan en zit echt vol ze zeggen dat het niet moet kunnen maar ja
is de comfortvoeding dan anders? zijn ze dan minder verzadigt? ik word hier zo moedeloos van

je kan het zo uit proberen want je blijft in die zelfde lijn zitten.ik gebruikte friso comfort bij me zoontje.je veranderd niet van merk.je zou het gewoon eens paar keer een fles moeten proberen.geef eens 1 of 2 flessen van die comfort per dag.kijk of ie het binnen houdt.
geen gedoe met meenemen.hier een schepje en daar een schepje.
die schepjes moet je afwegen.ik deed 1 volle schep maar ze begon weer te spugen.
deed ik meer scheppen deed ik te lang over die fles.toen een m speen geprobeerd,dat ging weer te snel,verslikte ze elke keer.
nu komt ze elke keer voor kleine beetje.
alleen in de nacht geef ik nu ook 150cc laat haar liggen dan gaat ze slapend drinken,voedingskussen om de fles tegen te houden.dan gaat ie leeg.
van die 150cc dat is dan 165cc laat ze gerust 40 cc staan.je zou toch moeten zeggen dat ze makkelijk 160 cc opkan en om de 4 uur kan komen.
maar ik moet morgen naar het cb ik zal het eens vragen.
gr marjan

nou ja heb ik heel verhaal zitten type staat er niet bij.
comfort van friso kan je gewoon proberen.in blijft bij het zelfde merk.zou eens 1 a 2 flessen proberen op een dag als ie het binnen houdt.
veel makkelijker.1 pak en klaar.baal ervan,want zij heeft die allergie voeding.anders had ik zeker die comfort genomen.werkt het niet zou je ook evt die johannes broodpitmeel erbij kunnen gebruiken.
maar op de pak staat ook een telefoon nr dat je friso kan bellen.
ieder geval wel bij de nutrilon.die heb ik toen ook gebeld.
ik moet morgen naar cb en zal het eens vragen over dat verzadigd gevoel of het nou echt zwaarder valt.
gr marjan

hoi ans,
nou ik heb het gevraagd of cb.
het idd zo dat het zwaarder op de maag ligt.
dus blijkbaar komt het daardoor.
zij laat nu ook weer 40 cc staan dus 90 cc gedronken.misschien komt ze straks of vroeg in de nacht,wacht het wel af.
gr marjan

dank voor je moeite ik had ook een vermoede idd wij geven nu gewoon door elke voeding een theelepeltje rijstebloem gaat geweldig geen spugen geen huilpartijen en alle 4 de flessen gaan leeg
heb nog ff me kinderarts gebeld en zij vond dit erg goed mss kun jij er ook wat mee
succes

hoi
maar eh woensdag wordt ze 14 weken,net 3 maanden,beetje te vroeg denk ???
maar heb zo ie zo verdikking nodig want elke fles stikt ze in.heel wat spenen geprobeerd.binnen 7 minuten had ze haar fles al leeg.en als het nu te dun is verslikt ze zich elke keer.
gr marjan

hoi marian,
ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis maar klikte per ongeluk hier aan.

ik heb ook heel wat ellende gehad met flessen.
heb een 3 kids, 7 en 5 jaar en 1 van 2 weken oud.
nu heb ik bij alle 3 zo lopen zoeken naar flessen, nou ja vooral de spenen!
bij die andere 2 waren de spenen (en flesjes) van tefal een uitkomst maar die zijn uit de handel.

nu heb ik de fles van dr browns.....
wat een ideale fles zeg!!!
hij verslikt zich helemaal niet meer, en dat met gewone voeding.
ik heb geen idee of je die al geprobeerd hebt maar ze zijn alleen te koop bij prenatal.......
ze verdienen geen schoonheids prijs maar ze werken echt super goed!
een aanrader.

succes ermee

hoi,
ja ik ken die flessen ik heb ze toen gekocht voor me nicht er zit ook een staaf in dat je kan zien of het de juiste temp is.
wel balen ze hebben die prenatal gesloten.
nu zit het stukje verder weg en rond stuk om te rijden want ze daarvoor bezig met de weg wat een paar jaar duurt.dus kan je nagaan hoe puinhoop het daar is.
misschien zijn ze wel via internet te bestellen.via prenatal kan het ook alleen al de bezorgkosten is 5 euro.kan ik net zo goed er een keer naar toe rijden.
maar bedankt .
veel dingen vergeet je weer,die van mij zijn ook die leeftijd. 6,5 en 4 jaar.
je weet het wel maar het zit verstopt in je hersenen haha.
gr marjan

Terug
Bovenaan