hoi,
bij me dochter had ik 20.45 water gebroken.
daarna leeg gepoept heb nog nooit zoveel gezien.dat 2x.!!!! daarna om 22.30 kwamen de weeen 4,3,2 toen gelijk 2 min en 1 min aanhouden.rug/been weeen.
ze kwam 2 cm.opeens ging ik met een snel trein,maar zij ging weg.kon ik niet meer ophouden,ze zei dat het normaal was dat je drang krijgt.ik maar ophouden.om 0.00 gebeld.0.15 bleek ik dus al 10 cm te hebben.lichaam ging het zelf al doen.uit eindelijk knip gekregen hartslag ging achteruit.veel te lang geduurd.( voor ik ging persen hoor).om 0.50 is ze geboren.
ze hebben gelijk rekening gehouden bij de 2de.gelukkig had ik me favoriet,ik voel me niet lekker,moe en koud,me man belde gewoon,ze kwam gelijk eraan zei ze.zonder te vragen,dat was om 12.00 om 12.15 had ik al 5 a 6 cm en water gebroken,druk erbij gezet,met 3 persweeen is hij geboren 12.50.
bij de 2de had ik dus echt last van naweeen heb ook echt 2 paracetamol gegeten.kind in bed gelegd want moest ze gewoon weg puffen,ik zei nog er zit er nog 1 in hoor!!!!
had wel tijdens die weeen dat ik gevoel had van weg vallen,alles begon te tintelen,ik zei : ik knijp er even tussen uit volgens mij.NEE zegt ze.even rustig ademhalen en toen trok ik weer bij.
ik hoorde zeggen kan zijn wegens je hormonen die omschakelen of omdat je verkeerd adem haalt.
ik vraag me ook af wat staat me nu te wachten.
ook al was het vruchtwater niet goed had nooit naar het zh kunnen gaan.
uitpoepen ???? lijkt me helemaal wat!!!! hahah
gr marjan