hoi,
ik had senna eerst op haar zij liggen in de wieg.
of ik de wagen,maar heb ook het idee dat ze moet wennen aan ruimte.
want als ik haar zo in de wagen leg en ga rijden,dat reageert ze net of ze achter over valt.met die armen de wijd.wat ze weleens doen om te kijken naar hun reactie laten het kind naar achteren vallen.dan gaan ze ook met die armen wijd.in de wagen heb ik haar deken in haar rug liggen en knuffel tegen haar gezicht vind ze geweldig,maar dan ben ik erbij.heb al paar keer gehad dat ze die knuffel over haar gezicht had getrokken.
in bed leg ik haar in de voedingskussen.ligt ze beetje rechtop en in een ronde bol om haar heen.
dat vind ze geweldig.
vind je het niet eng dat hij dan naar zijn buik toe rolt.
ik ben ook meer voor de zij ligging,het cb wil het niet.je moet dan elke keer zorgen dat het hoofd links of rechts ligt,en de lichaam moet dan op de rug.lekker me zoontje had een heerlijke platte achter hoofd.alle kanten op leggen.naar het voeten eind omdat hij naar het licht toe ging liggen.dus hij kreeg voorkeurs houding dat kon je ook goed zien aan het hoofdje.dus nu probeer ik dat zo veel mogelijk te vermijden.
in de wagen licht ze niet helemaal recht met haar benen.maar het is idd iets minder.
in de tummy tub zit er echt in.in een kleermakerszit en dan zit ze helemaal te genieten.
ik heb een nieuwe combi sleeper slaapzak gevraagd.ideaal ding,nooit meer koud kind in bed geen dekbed nodig.4 seizoenen slaapzak.andere was helemaal versleten.hij is prijzig maar heb me geld dik en dwars eruit gehaald.heb wel de grote maat,deze periode kan je gewoon slaapzak ook wel gebruiken.dus als hij zo blijft doen komende maanden.vind hij elke keer zonder deken.wordt het een drijtol in bed,misschien een idee.
gr marjan