Marjolijn

Hallo ik en mijn man willen deze zomer lekker op vakantie met de kleine. Hij is dan ongeveer 10-12 maanden. Heeft iemand goede tips uit ervaring of zelf een heel leuk idee voor dit jaar? Alles is welkom. We hebben het door het jaar heen erg druk dus het zou fantastisch zijn als we tijdens de vakantie heerlijk van elkaar kunnen genieten!

Lieve groetjes.
kijk eens op mijn pagina: pipvangent.web-log.nl
 
Hoi Marjolijn,

Wijn vorig jaar sep naar griekeland geweest onze dochter was toen 10 maanden.
We hebben echt ontzettend genoten. Strand dichtbij een benede appartement met aan ons terras het zwembad en natuurlijk lekker weer.

De vliegreis begon al ontspannen wat denk ik al staat voor een goed begin.

Ik zou persoonlijk iets kiezen waar je "zeker" bent van mooi weer.

Succes met je keus
 
Ik zelf vind de vacansoleilstacaravans in Italie of Spanje een uitkomst. Liefst met airco, want het zal maar 40 graden worden. Maar kijk ook eens op www.samenopvakantie.nl hier vind je allerlei tips.
 
Helemaal met bovenstaande anoniem eens, wij zijn ook in een stacaravan van vacansoleil geweest, in Zuid Frankrijk. Ons zoontje was toen 1 jaar. Helemaal top, eigen douche en genoeg ruimte en rust om te slapen. Dit jaar gaan we weer met vacansoleil. Ons dochtertje is dan 14 maanden.
 
Wij zijn all inclusive naar Zakinthos geweest met 7 maanden. Kleine s'middags in bedje met babyfoon zodat wij konden lunchen en om 7 uur naar bed zodat wij met babyfoon konden dineren en de bar in. Was helemaal geweldig. Supergezellig met z'n drietjes, maar ook weer eens helemaal samen geweest!
 
Met de eerste zijn wij naar spanje geweest. hij was toen 11 maanden. we hebben 1500 km gereden met de auto in 2 dagen. met genoeg tussen stoppen zodat hij zich even kon uitleven. we hadden een caravan gehuurd op een grote caping met animatie voor de kinderen. vond hij 's avonds helemaal geweldig. dansen op zijn stoeltje!! en een groot zwembad ... elke dag weer feest.
maar caravan was eigenlijk iets te klein. Dus als tip: wij hadden een kamer... zorg voor een extra slaapkamer.
als het verder maar mooi weer is dan is het heel gezelig. wij waren bewust met de auto gegaan zodat we elke dag wat uitstapjes konden maken zodat we ook het een en ander van de omgeving konden zien. dit jaar gaan we op vakantie naar Italie... met onze zoon van 3 en dan dochter van 15 maanden.
succes.
gr mariette
 
Wij gaan dit jaar weer naar een vacansoleilstacaravan, is vorig jaar prima bevallen. Ik zoek er wel eentje met airco dat vind ik belangrijk met zo'n kleintje. Mijn zoontje werd ziek vorig jaar en dan ben je toch wel blij met die airco. Het valt me op dat vacansoleil in Frankrijk helemaal geen caravans met airco heeft. In Italie weer wel. Je hebt overigens meer organisaties die van die kant en klare stacaravans verhuren zoals canvas, roan, eurocamp. Maar die zijn toch net weer wat duurder.
 
ik kan je geen tip geven,maar ik wil jullie even complimenteren met jullie mooie site,echt heel mooi,mooi mannetje!
ik ben 23,1,5 jaar getrouwd en een zoontje van 4,5 maand, leuk om te lezen dat er meer jonge moeders zijn die bewust voor moederschap hebben gekozen!
heel veel geluk samen!ik zal zeker op jullie site blijven kijken,
groetjes sandra
 
Terug
Bovenaan