marjon?

Marjon, weet je al wat? Of heb ik iets gemist. Ben je al ongi geworden en zo niet, wanneer ga je testen?

Ik hoor het graag,

Voor alle andere alvast een dikke kerstknuffel!

Liefs Po

Lieve Po,

Ik word echt gek hier! Heb net toch maar weer een test gedaan en die was weer negatief, nou ja, ik zag een heel licht lijntje maar dat was nadat ik de test uit elkaar had gesloopt en de achterkant van het stripje bekeek, dus dat is valsspelen. Nou ga ik er morgenochtend nog eentje doen met ochtendurine. Heb namelijk de tip gekregen om Clearblue met ochtendurine te doen, die schijnt het snelste aan te slaan.
Ik ga me wel met de dag zwangerder voelen, dus als het morgen niet gebeurt, dan weet ik het ook niet meer.

Als ik het zeker weet, schrijf ik het hiet meteen neer!!!

Liefs,
Marjon

Hoi Marjon, ik zette de computer aan om je dezelfde vraag te gaan stellen die Po vroeg, maar het antwoord heb ik dus al.

Wat balen joh! Maar geen bloed is goed, en je voelt je zelfs zwanger! Ik blijf voor je duimen.
Wat verdienen die zwangerschapstestfabrikanten toch lekker aan ons hè?! Ik heb nu al moeite om er niet één te gaan doen (voel me ook zwanger, maar durf er eigenlijk niet aan toe te geven: het gaat ook nog heel vaak fout tussen bevruchting en nod helaas....)

Liefs, el.

Hahaha, heel bekend Marjon! Ik heb ook eens zo'n test gesloopt, want ik vond het niet duidelijk genoeg, haha!!

Ben echt ontzettend benieuwd hoor!

Sucses morgen en we lezen het hier wel he?

Aar

He, tip van mij. Neem de clear blue digitaal. Is wel duurder maar geen gelazer met lichte streepjes of stipjes. Gewoon een digitale + of -. Duidelijker kan niet.
Succes lieverd en laat het ons weten.

Terug
Bovenaan