Hallooo!! Hier ben ik!
Had eventjes geen zin om te schrijven, heb zere vingers van al het typen (hier en op 2 andere maillijsten). Ik had afgelopen dagen van alles te doen aan uitstapjes. Ik heb wel alles hier gelezen, maar soms dan is het even te veel allemaal.
Had vrijdag echt een k**dag (had gedroomd dat mijn kindje nog leefde en toen toch weer doodging) en zaterdag overdag ook. Zaterdag 's avonds uit eten geweest, theatervoorstelling, drinken in de kroeg. Vandaag met ventje op pad geweest naar België, gisteren heb ik boeken opgehaald bij een lotgenootje in Alphen a/d Rijn. Flinke tochten als je in Nijmegen woont!
Lief dat je naar me vraagt. Het gaat nu wel weer beter, ik moet alleen morgen naar de verzekeringsarts van het UWV, die gaat mijn arbeidsongeschiktheid beoordelen... Ben al blij dat ik eindelijk weer in staat ben om voor mezelf leuke dingen te plannen, dus energie steken in een nieuwe - nog te zoeken - werkgever heeft even hele lage prioriteit, zeker zolang ik nog regelmatig nachtmerries heb en zo slecht in slaap kom als de laatste 3 maanden. Dan zal het nog wel niet goed gaan boven in mijn koppie! Kan soms ook van die huilbuien hebben, heel lastig tijdens een sollicitatiegesprek.
Maar goed, dit is een heel verhaal! Nu nog op de juiste knop drukken om het te verzenden
Moet lukken!!
Marjon met de donkerbruine haren, hihi