marktonderzoek babyvoeding service

Hallo,

Ik ben aan het overwegen om een nieuw bedrijfje op te richten. Graag wil ik jullie meningen/tips

Omdat ik iedere ouder de mogelijkheid wil geven zijn/haar kindje zelf gekookt eten voor te zetten, wil ik een kookservice opzetten.

Ik ben woonachtig in landelijk Drenthe en produceer seizoensgroenten zelf. Andere ingrediënten komen van nabijgelegen (boeren)bedrijven. Ik ga voor 100% biologisch en verantwoord.

Het menu zal zich kenmerken door eenvoud waardoor de smaken puur blijven. Met gerechten uit de Hollandse, mediterrane en oosterse keuken. Ik wil per maaltijd onder de 3 euro blijven.

Landelijke verzend mogelijkheid. Na verzending nog enkele dagen houdbaar in de koelkast.

Dit is zo mijn idee en ik hoor heel graag wat jullie reacties hierop zijn! Let op! Het betreft hier geen reclame. Ik doe een serieus marktonderzoek!
 
Klinkt als een leuk idee, ik weet ook veel mama's/papa's die geen tijd hebben of niet weten hoe ze een goede babyhap klaarmaken, of wat geschikt is voor hun kindje. Ik zou daar dus ook aandacht aan besteden bij de maaltijden promoten; leeftijdscategorien, allergie info, etc. Veel succes en natuurlijk veel plezier!
 
Terug
Bovenaan