marktplaats

Zo i heb een gedeelte van mijn zwangerschapskleren op MP staan. Ik heb de smaak te pakken! Ga ook ff Thomas zijn kleren, die van mij en mijn man en wat meubelstukken. Ik ga het hier helemaal opruimen! Tijd voor iets nieuws!!
Liefs Esther

Ga je alles al verkopen? Je houd het bij een kindje?

Ik bewaar nog even alles ivm (hopelijk) tweede kindje. Wel zo handig als het weer een jongen zou worden.

Positiekleding verkoop ik al helemaal niet, wat een ramp om leuke kleren te vinden tijdens je zwangerschap!! Ik klop tzt wel bij jou aan de deur voor kleding hahaha..

Esmé mv kay

Hup opruimen!!!
Ik wou je even laten weten dat ik wel bang ben voor de babykleding, dat je die niet makkelijk kwijt komt, vooral de kleine maatjes niet.
Maar hopelijk lukt het jouw wel!
Succes!
Groetjes Kirsten

Ik ga niet zijn kinderkamer verkopen hoor!! Nee ik had nog wat dingetjes zoals rieten tafels en nog een tafeltje en nog wat dingetjes die ik eigenlijk zat ben. Ook heb ik de salon tafel en de Fauteuils op internet staan. Ik heb hele leuke nieuwe gezien, maar ja dat kost weer veel centjes!

Als ik de baby kleren niet kwijt raak, geeft niets ik probeer het gewoon. Misschien krijg ik de volgende keer wel een meisje!! ha ha ha

Liefs Esther

Terug
Bovenaan