marktplaats

A

Anoniem

Guest
... ik ben verslaafd. Heb net een hobbelpaard gezien. Gratis af te halen een dorp verder. Dus wil ik die mevrouw bellen, heeft ze geen telefoonnummer erbij staan. Dus gemaild en kijk nu om de 5 minuten mijn mail of ze terug heeft gereageerd. Want ik wil het zo graag vanmiddag nog hebben.
Verslaafd dus!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Ben benieuwd of het nog gelukt is??
En het is zeker een leuke site

gr kaat

hahaha Yes nog meer met de gekke verslaving net als ik.
Ik moet gewoon elke dag kijken of er weer iets leuks op staat.
En nog iets om me voor te .... tijdens mn vakantie dacht ik; oh dalijk staan er leuke speeltoestelen op en ben ik te laat.....

Maar eh kun je al hobbelen???

Pauline

Verslaafd aan marktplaats ben ik niet maar ik heb met name voor Lukas al een aantal zaken gekocht:

Een zandbak (alleen niet zo'n praktische dus toch maar in de winkel een schelp gekocht)

Een klein glijbaantje

Een wipkip (zo een met een veer, die ben ik nu aan het opknappen)

Zelf heb ik mijn maxi-cosi met toebehoren goed kunnen verkopen en een bbq hoes.

Maar mijn vader spant de kroon. Die koopt vouwwagens goedkoop op (via marktplaats) voor niet meer dan 100 euro. Poets ze een beetje op en verkoopt ze minstens voor het dubbele door (ook weer via marktplaats).

Ik denk dat hij er minstens 10 per jaar doet, als het niet meer is. Dus reken maar uit...

hier nog een marktplaats verslaafde
haha
ik heb er zelf ook al verschillende dingen op verkocht.
ideaal. voor ik iets weggooi kijk ik eerst of t misschien een tweede ronde meekan
ook kleertjes van annique heb ik veel verkocht.
de kleding die niet zoveel waarde voor ons heeft
zelf heb ik ook veel dingen gekocht via marktplaats.
loopkar voor annique. tvkastje, schommel voor annique.. flessenwarmer enz..
ideaal!!!

Ja, Tyche kan hobbelen. Ik heb gisteravond het paardje opgehaald. Toch wel raar, het gratis ophalen hoor maar ja, ze wou er echt niks voor hebben.

Hoe doen jullie dat met verkopen van kleertjes? Echt alles per stuk een foto opzetten?? Lijkt me zoveel werk....

En nee hier geen vouwwagen nodig.. heb er laatst wel 1 verkocht voor 100 euro hahahaha.

Terug
Bovenaan