@Marleen

Hey daan, ja da klopt!
Ik wilde me laten stereliseren en kwam daar int zkh. Eerst gesprek met een leerling gyn. Zij vond me wel wat jong, maar begreep mijn keuze wel. Zij ging overleggen met de gyn. Toen moest ik bij de gyn komen en het eerste wat gezegd werd: je bent te jong voor een sterelisatie, dus je wordt niet gestereliseerd! Ik vroeg toen of zij een andere oplossing had, omdat ik het niet eerlijk vind voor mijn kinderen, mezelf en een evt toekomstige kindje om het geboren te laten worden en het geen goede toekomst kan bieden financieel gezien. Ik bedoel alles kost zoveel geld tegenwoordig. Ze zegt ik snap jou beweegredenen, maar de oplossing is een myrenaspiraal. Die blijft 5jaar zitten en voordeel is dat ik dan ook niet meer ongesteld wordt of heel weinig. En deze is net zo betrouwbaar als sterelisatie. En wie zegt dat mijn situatie zo de rest van mijn leven blijft? Miss kom ik wel een goede man tegen die het goed met mij en de kinderen voorheeft. Dit is dus de reden dat ik morgen om 9.30u een spiraal laat plaatsen in het zkh. Mocht ik het na een tijdje niet vertrouwen als ik een relatie heb, mag ik altijd een echo laten maken. En na 5jaar mag ik wel een sterelisatie laten doen. Ben best wel zenuwachtig voor morgen:(

Lang verhaal geworden haha.
Thanks dat je aan me dacht.

Kus marleen

Terug
Bovenaan