marloes 1979/tandemen?

A

Anoniem

Guest
He Marloes,

je vroeg: tandemen? Nou Rêve drinkt nog volop bij mij en op mijn werkdagen kolf ik nog steeds (ben daar neurotisch in en bang voor terugloop). Beide is best pijnlijk, vooral als de tsr komt.....oefffff, maar daarna is het net als anders heel intiem en knus ... en grappig.

Laatst zat ze bij mij op schoot aan m'n shirt te plukken, zo van ....kheb dorst, dus ik borst bloot en zij drinken.. houdt ze ineens op, gaat rechtop zitten en begint te aplaudiseren....hahahahaha zo van: njammie!!! hihihihi da's toch schattig.

Ik zou niet weten hoe of waarom te stoppen eigenlijk. We hebben nu wel besloten dat de nachten beter moeten en kunnen, dus we halen haar om elf uur uit bed voor een late night slok en daarna moet ze het zelf doen tot 07.00 uur en als ze ondertussen wakker wordt en verdrietig is dan komt papa (die niet zo'n melklucht meedraagt) om even te knuffen en te troosten en ze lijkt het te accepteren! joepie!

heel soms denk ik ook wel ns, ik wil m'n lichaam weer voor mezelf en andere momenten zou ik het niet willen missen... ik hoop dat de natuur en de tijd het zelf regelt. Zal net als skitje wel even verdrietig zijn mocht ze d'r mee stoppen.. Maar goed ze heeft nu al ruim een jaar gehad, dus het beste heeft ze binnen.

liefs

Esther mama van Rêve 12-9-2006 en ivv pukje 17-4-2008

Hoi Ilse,

Het lijkt me ook leuk om te tandemen als ik nu al een kleintje erbij zou krijgen. Ik zou er ook absoluut voor gaan! Maar wij willen nog even wachten met een brusje. Dus ik weet niet of tandemen er in zit hier.
Ik kolf ook nog steeds op mijn werkdagen en vaak zelfs 1 keer extra op vrije dagen omdat ik op het werk soms niet meer genoeg kolf (vooral tijdens de -dagen). Maar ik had laatst ook even paniek tot ik dus eraan dacht dat de rode duivels er weer waren. Vandaag weer 220 en 140cc op het werk gekolfd, gelukkig!
Doet jouw tsr pijn? Ik voel het wel in andere borst, maar kan niet zeggen dat het pijnlijk is. Marly moet wel tegenwoordig iets langer zuigen voor de tsr komt. Maar gelukkig wacht ze er wel op en geeft ze het niet op! Ik voed haar vooral nog voor het slapen. Idd zo'n intiem en knus moment. Vooral omdat mijn meiske toch echt geen knuffelkont is en dat dus het enige moment is dat ze nog lekker in mijn armen wilt liggen.

Leuk hè, die reacties die nu komen, als shirt plukken ed. Marly trekt nu ook shirt omlaag of omhoog, net wat makkelijkste gaat op dat moment. Maar gelukkig doet ze dat dus alleen als ik haar helemaal bed-klaar heb gemaakt en we in de "voed-stoel" op haar kamertje zitten. Mocht ze 's nachts nog eens wakker worden (zelden) en de eerste ochtendvoeding doe ik wel nog lekker in bed.
Nu vanavond was ze klaar met drinken en drukt ze met één vingertje op mijn tepel en ik zeg "pieieiep", kijkt ze me aan en begint hard te lachen. Dan pakt ze mijn tepel vast en duwt 'm helemaal in mijn borst met hele vuistje. Ik "toeoeoet", en zei weer helemaal in een deuk! Daarna heb ik mijn shirt naar beneden gedaan en was het einde voorstelling en in bed!

Ik zou ook niet weten waarom ik zou stoppen. Marly drinkt goed en doet het er goed op en WHO adviseert te voeden tot 2 jaar. Waarom zou ik dan stoppen...? Gelukkig hier geen problemen met de nachten. 6 Van de 7 nachten slaapt ze gemiddeld wel door per week. En die ene nacht, pak ik haar lekker bij me en voed haar. En soms ff paar daagjes iets meer... nou ja, dat kan er dan ook nog wel bij. Na 15 minuutjes slurpen kan ik haar altijd zó weer slapen in bed leggen. Papa haalt haar dan wel altijd uit bed (als hij er is heet dat, want vaak is hij ook 's nachts weg). Maar ik breng haar weer terug in bed.
Ik hoop dat jullie nachten ook binnenkort beter worden!
En je lichaam voor jezelf? Kan je de rest van je leven nog hebben, nu nog ff genieten van jouw mupjes die het beste van jouw lichaam krijgen. Super toch!
Tenminste... zo zie ik het!! Geniet ervan!!

Liefs, Marloes mv Marly (5 sept 06)

tis beetje lange reactie geworden

Terug
Bovenaan