Marloes mv Marly

Hoi!

Ik las in het ontbijt-topic dat je haar een beker groentesap geeft, uit pak ofzo?
En dat heeft ze altijd gelust?

Lijkt me wel goed om ook aan Ivar te gaan geven, hij heeft laatst een pakje fruit- en groentesap van Zonnatura gehad en dat vond hij wel heel lekker.

Groetjes Jenneke

Ik geef Lydia sinds een paar weken van die kleine flesjes Knorr Vie (of eigen merk AH). Kosten 1,80 per 4 ofzo, zijn 100 ml en dat leng ik aan met 200 water. 1 flesje is 50% vd ADH voor volwassenen, dus daaar krijgt ze een hoop mee binnen. Eerder gaf ik al altijd aangelengde Coolbest, maar daar zit geen groente bij in.
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi Jenneke,
Ik schrok eerst... een topic met mijn naam!  Maaruh...
Die groentesap die ik Marly geef is inderdaad uit een pak, van Appelsientje, tomaat-groentesap. Dit krijgt ze al bijna een jaar denk ik nu. En ze vindt het echt heerlijk! In het begin toen ik het haar gaf, stond nog op de zijkant van het pak dat een glas per dag   goed was voor 100gr van je dagelijkse 200gr groente die je zou moeten eten. Nu staat het er niet meer op. Zal wel niet meer mogen, door die nieuwe regelgeving.  Maar ik  geef  dit niet als vervanging, maar meer als toevoeging. Heeft ze dat alvast binnen, als ze eens niet zoveel groente zou eten die dag. Zelf drink ik het ook, en vind het ook lekker. Mijn man moet er niks van hebben. Als Marly en ik ons glas leeg hebben, krijgen we ook geen kus, haha!!

Toevallig hebben we deze week een sapcentrifuge gekocht, kan ik de groentesap ook nog zelf gaan maken met eigen, verse  ingrediënten en dan ook het zout weglaten, want dat zit natuurlijk wel in die kant-en-klare groentesap.

Probeer het gewoon, hopelijk vindt hij het net zo lekker als Marly!! Smakelijk!

Groetjes, Marloes mv Marly

oh ja die Knorr Vie is ook nog wel een idee (hoewel ik ze zelf ronduit smerig vond haha), gaan we proberen, net als de pakken van Appelsientje!

thanx ladies!

Ik drink ze zelf ook echt nietLijkt me helemaal niets. Maar er is nu een versie met pompoen, kweepeer en nog wat en die vindt ze erg lekker, net als de combi wortel-aardbei. Zo puur vind ik ze te sterk van smaak maar aangelengd met water (doe ik trouwens met alles) smult ze er van. En omdat het per portie gaat blijven de overige flesjes echt maanden lang houdbaar. Succes ermee. Lydia eet niet altijd even goed groente, wel fruit, maar zo weet ik dat ze iig al een hele geode basis heeft en hoef ikme aan tafel niet zo druk te maken.

Terug
Bovenaan