Marlon

Hallo!
ik heb 11 weken geleden een prachtig kindje gekregen. Helaas heb ik nog steeds last van een flubberbuik en overtollige kilo's op de heupen. Wanneer trekt dit een beetje bij en kan ik er zelf nog iets aan doen?
 
Hoi,

7 weken na de geboorte van onze zoon ben ook ik nog niet terug op mijn oude gewicht. En dat was ik bij de vorige twee wel! Ik ga volgende week beginnen met nagym o.a. om de buikspieren te trainen. Dit schijn echt te helpen tegen zo'n flubberbuik. En verder probeer ik wat minder te snoepen. Wel moeilijk want ik heb reuze trek.
 
Hoi,
ik ben ook 11 weken geleden bevallen van een gezonde zoon.
Mijn buik is weer redelijk normaal, maar volgens mij blijft de vetrichel een blijvende herinnering aan je zwangerschap.
Ik let behoorlijk op wat ik eet, ik snoep heel weinig. En verder ben ik een paar weken geleden begonnen met sporten (wat ik voor mijn zwangerschap ook al deed). Ik hoop dat ik met het sporten de laatste kilo's er af krijg. En ach, ik maak me er niet zo druk om, ik weet wat ik er voor terug heb gekregen!
 
Hoi Marlon,

Mijn ervaring is dat je niet moet verwachten dat je die kilo's zo snel kwijt bent hoor! Het lijkt misschien lang maar 11 weken geleden bevallen is nog best heel kort geleden.

Over een tijdje kun je voorzichtig gaan sporten, maar probeer je er nu niet teveel druk over te maken.
Je lijf heeft een hoop meegemaakt, neem lekker je rust en geniet van je kind!

Groetjes,

Lein
 
Dan wil je wel erg snel hoor. 11 weken is nog niks. Je moet jezelf minimaal 1 jaar geven om te ontzwangeren. Bekijk het zo. Het heeft je 9 maanden gekost om die kilo's te kweken, nogal logisch dat het dan ook even duurt voordat je ze weer kwijt bent.

Groetjes, Meta.
 
hoi,

mijn zoontje is nu een half jaar en ben nu nog niet van al dei zwangerschapskiloos af, ik was er 20 aangekomen en er zijn er 16 af zonder er eigenlijk wat voor hoeven te doen. wel heb ik nog steeds een flubberbuik hoor al sport ik wel gewoon weer en let ik op wat ik eet, in de zin van niet te veel snoepen enzv. geef het de tijd en ga nog niet lijnen, laat je lichaam eerst eens rustig herstellen van je bevalling, het is niet niks hoor een kindje krijgen en dat weet je lichaam maar al te goed. je zal zien dat het beetje bij beetje er af gaat.

groetjes bianca
 
Terug
Bovenaan