Marly geboren!

Onze prachtige dochter Marly is gisterenmiddag 16 augustus om 15.45 uur in het ziekenhuis geboren! 8 Dagen na de uitgerekende datum.

Maandag (met 41 weken) voelde ik weinig leven meer en gingen we naar het ziekenhuis voor een ctg. Daar bleek dat Marly een extra (hart)slagje had. Echo gemaakt en toen bleek er weinig vruchtwater meer. Ik werd opgenomen en middels een ctg werd de hartslag van Marly goed in de gaten gehouden.
Dinsdagmorgen ben ik ingeleid en zijn om 9.20 uur de vliezen gebroken. Een paar uur later kreeg ik een infuus met weeënopwekkers en de dosis werd langzaamaan opgevoerd. Ondertussen maakte het hartje van Marly steeds meer extra slagen. De weeënopwekkers stonden bijna op de hoogste stand en om 14.40 uur had ik 10 cm ontsluiting. 5 minuten later is Marly geboren.

De kinderarts heeft haar nagekeken en alles was in orde met Marly's hartslag. Haar temperatuur daalde wel snel en heeft nog even in de couveuse gelegen.

Inmiddels zijn we thuis en alles gaat goed! We zijn ontzettend blij met onze kleine meid!!

Oh, en niet geheel onbelangrijk: ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen ;-), whahahaha.

Groetjes,
Raeven, mv Dean, Lynn, Amy en Marly.
 
Weer een Augustusbeeb erbij, van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Was nog even spannend dan zeg.. Gelukkig dat alles nu goed is, lekker genieten zou ik zeggen! Enne, zonder kleerscheuren, goed gedaan hoor! Haha!
 
Terug
Bovenaan