Marly met carnaval (véél foto's en filmpje!)

Hoi hoi!

Wij zijn weer boven water.. haha.. Het is weer voorbij en wat was het weer leuk! Marly heeft het al helemaal in het bloed. Kijk maar naar de "impressie" van Marly's carnaval...

De eerste voorbereidingen; kijken of het pakje nog past. Het moet ietsje aangepast worden....

maarrrrr.... Marly wil het nu al niet meer uittrekken en gilt alles bij elkaar!

Dan begint het zondags met het echte werk. Maar niet zonder een stevig ontbijt met spek en ei!

Dan gaan we beginnen. Jij begint ín het karretje wat papa voor je gemaakt heeft.

We liepen de optocht met een paar gezinnen uit de straat. We waren de familie dundee

Maar dan wil ik ook zelf lopen....

Samen met papa en mama...

En dan na het optochtlopen, natuurlijk nog eentje drinken in de café's...

En dan dansen op de tafel...

Maandags naar Kerkrade, eerst naar de optocht daarna naar de Rodahal... feesten!!!
Eerst nog even om me heen kijken met papa...

De mannen met de kroost...

Groepsfoto... nou ja... er missen er 4, en Marly wilde niet opgetild worden... die wilde alleen maar dansen...

Confetti gooien hoort er ook bij...

Ik hoop dat het lukt... dan is dit de link voor een filmpje waar Marly danst. Zo heeft ze heel vaak deze carnaval gestaan... Super!

http://nl.youtube.com/watch?v=pZKIuAQNtkE

Opa en oma (mijn ouders) zijn er ook!!

En dan komt het moment dat je naar huis moet... Ze swingt nog in de kinderwagen...

Dan dinsdags nog optocht kijken bij opa en oma, ze wilde fijn vooraan staan (de kleine groene krokodil ), en vond alles prachtig!!

Vanmorgen...  in pyama en met een beetje baalgevoel nog naar carnaval op tv kijken...   helaas, tis weer voorbij voor een jaar...

Nou... dat was dan Marly's carnaval. Ze vond het helemaal geweldig!!

Alaaf!! Marloes & Marly

Ach wat een sjoen maedje! Een eche fiesgenger!

Zondag ben ik met Janne in Heerlen naar de optocht wezen kijken. Die heeft altijd zulke mooie groepen. Er liepen (en reden) ook veel kindjes mee, heerlijk om te zien dat die kleintjes er zo van genieten! Janne heeft haar ogen in ieder geval uitgekeken. Met dank aan alle papa's en mama's die er elk jaar weer zoveel werk van maken!

Groetjes Bregje mv Janne

Hahaha, wát een geweldige reportage! Die tweede foto vind ik echt geweldig: kom maar op, waar is dat feest........ze straalt aan alle kanten.

Echt heel erg leuk!

Susan

Terug
Bovenaan