@marscha239

Hoi lieverd!

Lief dat je zo aan me denkt! Ik had ook meteen even meten posten maar het was zo hectisch toen ik thuis kwam. Nieuwe Iphone 4s lag ook klaar en de kinderen waren hyper dat de baby goed gegroeid was.....want inderdaad, we hadden een zeer goede echo!!!
We mogen nu nog 10 wk aanhouden maar krijgen tussen de 11 en 12 nog een echo voor de termijn.
Nu zegt hij 15 jan ipv 16 jan maar laat het nog even staan.
Gelukkig mag ik ook door naar de vk, ook meteen een mail naar gedaan en die nemen snel contact op.

Ook staat de 20 wk echo vast....25 augustus. We willen rond de 16 wk wel een geslachtsbepalingsecho laten doen, we zijn zooooo nieuwsgierig!!

Dus al met al een heel leuke drukke middag. En nu echt genieten van het feit dat er echt een kleine baby in mijn buik zit....nog steeds geloof ik het af en toe niet.

Thankx!!!

hey meis..
bij de vorige echo van vorige week zei de arts ook al dat het 14 januari was.. en bij de eerste echo was het 15 januari..
dus ik wacht mijn 12 weken echo ook nog even af en dan pas ik het ook aan...
die heb ik over 2 weken op woensdag.. weet ff de datum zo niet uit me hoofd hihi..

xxx

Ja joh, het zal nog wel een paar keer veranderen, heb nu 6 juli weer een echo, dan zal de datum meer definitief worden.
En zwanger zijn we toch, hoe je het ook ziet.
Ben alleen zo chagerijnig! Ik ken dat helemaal niet van mezelf maar dit is niet leuk meer.
Heb nu al een andere zwangerschap dan de eerste twee, hoe dat kan he. Je zou denken, je hebt twee varianten, een van een meid en een van een jongen wat ik ook beide heb, maar dit is weer anders.
Ben benieuwd, hoop dat het toch snel overgaat, dit is niet gezellig.

En jij?

als het goed is 4 juli hebben wij onze 3e echo...

ik ben vandaag totaal helemaal niks waard... heb steken onderin me buik.. denk oprekking van de baarmoeder..
en ben niet echt fit.. hangerig voor de rest mijn hunmeur.. tjha ik word nu al gek van die dikke buik en mopper daar regelmatig over hihi..
de ene keer heb ik honger..dan kan ik heel goed eten en rond avond eten is mijn trek totaal verdwenen en dan krijg ik in de avond weer honger..
ook is mijn slaap ritme nu heel anders ik ben iedere keer heel erg vroeg wakker rond 05.30 uur.. dan ga ik er ook uit want kan niet blijven ligge en dan zorg ik er wel voor dat ik smorgens of smiddags nog weer even naar bed kan want anders ben ik echt totaal op...

dit is mijn klachten lijstje zo ongeveer hihi...

xxx

Terug
Bovenaan