marsepeindief

ppf
kreeg vandaag het marsepeinpakket van de leukstetaartenshop kreeg karlijn een blauw stuk marsepein te pakken en hap zet zo haar tanden erin
ik was ff boven floor op bed leggen en kom benede en tref haar dus aan met het stuk
kijk mammie , zegt ze, lekker soentje hé!
maar zo leuk vond ik het niet op dat moment
haar truitje helemaal blauw handjes blauw en mondje blauw

hoop dat ik het nog uit dr trui krijg
wou ik er een foto van maken is de camera leeg
helaas

liefs maurilla

hi hi sorry, op het moment zelf kan je er niet om lachen maar het klinkt wel heel grappig, doet me beetje denken aan koekiemonster....
alleen in dit geval dan marsepijnmonstertje...
Succes met alles en hoop dat je toch nog je taart goed voor elkaar kan krijgen!
( en het truitje schoon kan krijgen )

Liefs Marina

hihihi ja ik kan daar ook alleen maar om lachen.
mama der eigen schuld :p
nathalia heeft ook dikwijls iets in der handen gehad als ik me even omdraaide.

zo had ze van de week een pen in der handen.
had ze der benen (waren gelukkig bloot) helemaal ondergekleurd. ja, domme mama! ik had nooit een pen rond moeten laten slingeren.
k heb er wel om moeten lachen, gelijk een washandje gepakt en eraf gepoetst en klaar weer :p

nou, ik hoop dat je je taart nog goed kan maken, dat ze niet te veel gesnoept heeft hahaha.

nathalia lust het trouwens niet. iets te zoet voor haar denk ik :p
k had haar een klein stukje gegeven, toen ik mn taart ging maken, maar ze vind het niet lekker hahahaha.

liefs, do

hihihi ja ik kan daar ook alleen maar om lachen.
mama der eigen schuld :p
nathalia heeft ook dikwijls iets in der handen gehad als ik me even omdraaide.

zo had ze van de week een pen in der handen.
had ze der benen (waren gelukkig bloot) helemaal ondergekleurd. ja, domme mama! ik had nooit een pen rond moeten laten slingeren.
k heb er wel om moeten lachen, gelijk een washandje gepakt en eraf gepoetst en klaar weer :p

nou, ik hoop dat je je taart nog goed kan maken, dat ze niet te veel gesnoept heeft hahaha.

nathalia lust het trouwens niet. iets te zoet voor haar denk ik :p
k had haar een klein stukje gegeven, toen ik mn taart ging maken, maar ze vind het niet lekker hahahaha.

liefs, do

achteraf kon ik er ook om lachen hoor hahaha
en van de 250 gram dat ik van die kleur had is nog maar 175 gram over
maar ik heb het niet laten staan binnen handbereik maar t stond op het dressoir maar schijnbaar is ze slimmer dan ik dacht hahaha
gewoon stoeltje voor de kast en erop klimmen

aap
verbaast me dat ze niet kotsemisselijk was

Jeetje heeft ze dan 75 gram gegeten???!!! Pffff moet er niet aan denken. Dat zal wel zwaar op de maag liggen.
Succes met knutselen aan je taart. Heb er net ook 1 gemaakt voor Jasmijn haar verjaardag..... wat een plakwek!! Maar wel leuk!!

X

Haha, ja slim zijn ze wel hè op die leeftijd. Ik zie het al helemaal voor me. Ik ben ook actief op de leukstetaarten forum en daar zie je regelmatig foto's voorbij komen van marsepeindiefjes ;)

Terug
Bovenaan